اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

احداث 18 ایستگاه تلویزیونی روستایی در شهرستان بیجار

فرماندار بیجار از احداث 18 ایستگاه تلویزیونی روستایی در شهرستان بیجار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

احداث 18 ایستگاه تلویزیونی روستایی در شهرستان بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه تکمیل سامانه دیجیتال بیجار که با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان کردستان در محل فرمانداری انجام شد از زحمات مدیرکل صدا وسیمای استان کردستان قدردانی کرد و اظهار داشت: مدیریت آگاهانه مدیرکل صدا و سیما برای پوشش شبکه‌های دیجیتال استان کردستان خصوصا بیجار شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به هجمه‌های تبلیغاتی رسانه‌ای استکبار جهانی، تولیدات رسانه ملی در زمینه فرهنگ و ترویج فرهنگ اسلامی فاخر و قابل توجه عنوان کرد.

کریمی صدا و سیما را یکی از مراکز مهم و تأثیرگذار در زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ عنوان و بیان کرد: امروز صدا و سیما به عنوان رسانه ملی در مقابل هجمه‌های فرهنگی از جانب دشمنان و بداخلاقی رسانه‌ای استکبار مسئولیت خطیری در آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان بر عهده دارد.

فرماندار بیجار با بیان اینکه دشمنان از راه جنگ سخت از شکست ایران اسلامی مأیوس شدند و به جنگ نرم روی  آوردند گفت: دشمنان عرصه رسانه را بهترین ابزار برای ضربه‌زدن به ایران اسلامی دیده و هزینه‌ای بسیاری در این راستا متحمل شدند اما با هوشیاری و آگاهی مردم هیچ گاه راه به جایی نخواهند برد.

کریمی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان مانع از دیدن و شنیدن حقایق و حقانیت اسلام از طریق رسانه‌های ملی می‌شود اما غافل از آنکه ایرانیان غیور در هر حالتی در نشان دادن حق از باطل از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

*رسانه‌های ملی یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه هستند

فرماندار بیجار در ادامه از رسانه‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه نام برد و گفت: رسانه‌ها از جمله صدا و سیما نقش مهمی در رساندن پیام انقلاب و فرهنگ ناب اسلام بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی در آگاه‌سازی مردم و رساندن ندای حق به تمامی جهان هنوز راه بسیاری در پیش دارد و انعکاس مسائل فرهنگی می‌تواند در این امر یاری رسانی برای انتقال ارزش‌های اسلام باشد.

کریمی با تقدیر از پوشش خبری برنامه‌های ایام انتخابات توسط صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: صداو سیما همچون گذشته در پوشش خبری و انعکاس اخبار ایام انتخابات پا به پای مردم حماسه آفرید.

این مقام مسئول در ادامه خواستار انعکاس قابلیت‌ها و مزیت‌های فرهنگی از جانب صدا و سیما و اهتمام در این امر شد و اذعان کرد: امروز در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان، جهاد فکری و فرهنگی از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه ملی خصوصا تلویزیون است.

فرماندار بیجار در پایان بر نقش مهم رسانه‌های ملی در ترویج فرهنگ و هویت ملی خصوصا میان جوانان که از جانب دشمنان در مرکزیت توجه قرار دارند تأکید کرد و گفت: رسانه ملی از جمله صدا و سیما رسالت خطیری در قبال آگاه‌سازی جوانان از نقشه‌های شوم دشمنان برای دور کردن آن‌ها از هویت و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی دارند.

انتهای پیام/79015/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول