اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

محافظت از نظام و ترویج ارزش‌ها وظیفه‌ای همگانی است

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی محافظت از نظام و ارزش‌های نظام و ترویج صحیح این ارزش‌ها را وظیفه‌ای همگانی دانست.

محافظت از نظام و ترویج ارزش‌ها وظیفه‌ای همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نظام اسلامی با تلاش و ایثار بسیاری به دست آمده و در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است.

وی بیان کرد: مهمترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد دینی ترویج قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه است که این وظیفه در استان مرکزی همواره مورد توجه قرار گرفته و برای اجرای آن تلاش زیادی شده است.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برخی مشکلات و دست آوردهای سازمان تبلیغات اسلامی در استان اظهار داشت: در استان مرکزی در برخی امور با مشکلاتی مواجه بودیم که با تلاش فراوان این مشکلات حل و دست آوردهای بزرگی کسب شد.

سرلکیان با اشاره به وجود علمای برجسته در استان از جمله آیت‌الله اراکی و امام خمینی(ره) افزود: این استان را می‌توان استان امام خمینی و علمای فرهیخته دانست که مردم بزرگ و متدینی دارد که با تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این چند سال تعامل خوبی صورت پذیرفته و این یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در استان است.

وی ابراز داشت: برگزاری جلسات ماهانه برای تبادل نظر در امور فرهنگی و مذهبی با روحانیون و صاحب نظران، ساماندهی مبلغان، اجرای طرح هجرت، ساماندهی دو هزار و 200 تشکل دینی، ساماندهی هیئت‌های مذهبی و آموزش به مداحان و تشکیل کمیته مداحان از جمله اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی است.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: مشکلات کانون مداحان استان با تلاش این سازمان بر طرف شد و مرکز آموزش مداحی تاسیس گردید که مداحان را در 9 رشته مختلف آموزش داده تا از بروز برخی اشتباهات توسط مداحان جلوگیری شود.

سرلکیان گفت: در چند سال اخیر بیش از 40 موسسه قرآنی و 150 خانه قرآن تشکیل شده است که در برخی موارد توانسته‌ایم رتبه اول کشور را به دست بیاوریم همچنین با تشکیل انجمن خیرین قرآنی و برگزاری مجمع پیشکسوتان قرآنی اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شده است.

وی افزود: خداوند در قرآن انسان‌ها را راهنمایی و راه سعادتمندی را به آنها آموخته  و از آنها خواسته است با درستی و صداقت از راه حقیقت و کمال خارج نشوند و در راه درست حرکت کنند.

در این مراسم ضمن معرفی حجت‌الاسلام صفر قربانپور به عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از خدمات حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان تقدیر شد.

انتهای پیام/87002/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول