اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

توزیع عادلانه اعتبارات تبلیغات اسلامی بوشهر براساس آمایش سرزمینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهراز توزیع عادلانه اعتبارات تبلیغات اسلامی بوشهر بر اساس آمایش سرزمینی خبر داد.

توزیع عادلانه اعتبارات تبلیغات اسلامی بوشهر براساس آمایش سرزمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی دوشنبه‌شب در دیدار با جمعی از روحانیون، فعالان قرآنی و اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه امری لازم است که موجبات سلامت جامعه می‌شود.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی از اولویت‌های این سازمان است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش روحانیت در ترویج فرهنگ قرآنی خاطرنشان کرد: خانه‌های قرآنی روستایی خط مقدم فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی هستند و روحانیت در پیشاپیش صفوف نیروهای متخصص قرآنی و هیئتی قرار گرفته و ایفای نقش می‌کنند.

سروستانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های قرآنی انجام شده در سطح شهرستان جم تصریح کرد: عملکرد مثبت این موسسات در واقع گوشه‌ای از ارادت مردم خطه جم به قرآن کریم و اهل بیت(ع) و  پیامبر اسلام (ص) برشمرد.

وی اضافه کرد: نگاه ما در استان مبتنی بر توزیع عادلانه اعتبارات بر اساس آمایش سرزمینی و سرانه جمعیت در استان است و منطبق با جدول زمان‌بندی شده برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی و سایر فعالیت‌های فرهنگی اجرا خواهند شد.

این مسئول بیان کرد: حرکت فعال و برنامه‌محور در مسیر توسعه فرهنگ قرآنی و دینی در سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌های ما قرار دارد و بدون تردید دستیابی به این هدف در سایه عنایت الهی و انجام وظیفه ما به نحو مطلوب میسر خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم نیز گفت: شهرستان جم از شهرستان‌های فعال و تاثیرگذار در حوزه دینی و قرآنی است.

حجت‌الاسلام سید حسین سادات به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت و افزود: امیدوار هستیم با حضور مدیر کل جدید سازمان تبلیغات استان بوشهر شاهد اعتلای بیشتر فرهنگ شهرستان جم باشیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول