اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی:

30 آیین‌نامه در زمینه وظایف دامپزشکی تصویب شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی گفت: بیش از 30 آیین‌نامه در زمینه وظایف دامپزشکی در چهار سال گذشته در هیئت دولت و مجلس به تصویب رسیده است.

30 آیین‌نامه در زمینه وظایف دامپزشکی تصویب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، خالد خداویردی ظهر امروز به همراه مدیران کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی و دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشکی با حضور در اداره کل دامپزشکی استان قزوین از آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی مواد غذایی با منشأ دامی دامپزشکی قزوین بازدید کرد و قول مساعد در زمینه اخذ اعتبارات در سطح ملی برای تجهیز این آزمایشگاه را داد.

مدیران و پرسنل سازمان دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان قزوین پس از این بازدید در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس شرکت کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی در این مراسم گفت: تغییرات قابل توجهی در زمینه دامپزشکی در سال‌های اخیر اتفاق افتاده است که از جمله آنها می‌توان به توسعه تجارت جهانی در زمینه دام و فرآورده‌های خام دامی، بروز و شیوع بیماری‌های نوپدید و بازپدید و تغییر فرهنگ مصرف مردم اشاره کرد.

وی اظهار کرد: سازمان دامپزشکی نیز همگام با تحولاتی که به وجود آمده، پیشرفت کرده است که از آن جمله می‌توان از سیستم یکپارچه قرنطینه، اجرای طرح تضمین کیفیت و محصول سالم، توسعه GIS و انعقاد توافقنامه‌های همکاری با کشورهای همسایه در زمینه مبارزه با بیماری‌های دامی، راه‌اندازی اتوماسیون اداری تحت وب و غیره نام برد.

بهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در ابتدای این مراسم پس از گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران در دوران دفاع مقدس، گزارشی را از وضعیت موجود و ظرفیت‌های دامپزشکی در استان ارائه کرد.

در این مراسم از ایثارگران، کارمندان نمونه، بازنشستگان سال جاری، حائزین رتبه‌های برتر در سطح ملی و استانی و فرزندان ممتاز پرسنل و همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل دامپزشکی استان قزوین تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2667/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول