اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان دامپزشکی:

کمبود نیرو از مشکلات سازمان دامپزشکی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی گفت: کمبود نیرو یکی از مشکلات سازمان دامپزشکی است که در برخی استان‌ها نمود بیشتری دارد.

کمبود نیرو از مشکلات سازمان دامپزشکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، خالد خداویردی پیش از ظهر امروز در هم‌اندیشی مسئولان اداری و مالی سازمان دامپزشکی کشور و شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان کرمان اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در بحث تشکیلات و ساماندهی پست‌های سازمانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بازنگری در تشکیلات دامپزشکی کشور از سال 88 آغاز شده است، افزود: تشکیلات سازمان دامپزشکی کشور آخرین‌بار در سال 76 بازنگری شده بود که شرح وظایف و ساختارهای در نظر گرفته شده دیگر کارایی لازم را نداشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور در زمینه جذب نیرو گفت: در سال 89 مجوز جذب 300 نفر را گرفتیم که پس از طی روال قانونی این نیروها جذب شدند.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته نیز 770 نفر در سراسر کشور از قراردادی به پیمانی تبدیل وضعیت شده‌اند.

خداویردی با بیان اینکه کمبود نیرو یکی از مشکلات سازمان دامپزشکی است که در برخی استان‌ها نمود بیشتری نیز دارد، ابراز داشت: استان‌ها باید ضمن چیدمان مناسب نیروهای موجود به صورت همگن از نیروهای با تجربه و کارآزموده در بخش‌های تست سل و کشتارگاه‌ها بهره ببرند.

وی با تاکید بر پایین بودن سطح حقوق و دستمزد کارکنان دامپزشکی بیان داشت: پیگیر سختی کار همکاران هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه تغییرات همیشه وجود دارد، تصریح کرد: مهم این است که همزمان با تغییرات سیستم را به گونه‌ای مدیریت و تغییرات لازم را اعمال کنیم که این تغییرات به نفع مجموعه تمام شود.

وی افزود: یکی از اهداف برنامه پیشرفت جهادی که طی سال‌های اخیر در مجموعه دامپزشکی در حال اجرا است، حرکت به سمت همین تغییرات مثبت است.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول