اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نوشیدنی‎های سال گذشته تا اتهام رشوه

سپاهانی‎ها پیگیر اتهامات پرسپولیسی‎ها باشند

سپاهانی‎ها تا حصول نتیجه نهایی پیگیر اتهامات پرسپولیسی‎ها باشند.

سپاهانی‎ها پیگیر اتهامات پرسپولیسی‎ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته گذشته از حواشی بسیاری برخوردار بود و چنان هجمه سنگینی علیه تیم داوری و باشگاه سپاهان به راه افتاد که به نوعی پیروزی سپاهان در این دیدار مانند بازی فصل گذشته دو تیم کمرنگ و به نوعی ناپدید شد.

پس از این بازی بود که علی دایی در کنفرانس خبری پس از بازی، صحبت‎ها و اتهاماتی را به محسن قهرمانی و باشگاه سپاهان وارد کرد و با گفتن جمله داور به سمت سپاهان غش کرده بود، نوع جدیدی از اتهام را پس از نوشیدنی‎های مسموم سال گذشته به تیم اصفهانی وارد کرد.

این اتفاقات پس از بازی دو تیم در اصفهان در حالی رخ داد که قضیه آب‎های مسموم سال گذشته که از سوی پرسپولیسی‎ها مطرح شده بود، هیچ‎گاه ثابت نشد و پس از مدتی به فراموشی سپرده شد و به قول معروف گویی نه خانی آمده و نه خانی رفته بود و کسی هم از قرمزپوشان پایتخت پس از این قضایا به روی خودش هم نیاورد.

سپاهانی‎ها نیز در موضوع آب‎های مشکوک سال گذشته نتوانستند به خوبی از حق سپاهان دفاع کنند و قضیه را رها کردند، در صورتی که پس از اثبات نشدن آن اتهامات می‎بایستی باشگاه سپاهان از اتهام زنندگان به تیم اصفهانی شکایت می‎کردند و به هیچ عنوان آن موضوع را به سادگی رها نمی‎کردند.

در صورتی که باشگاه سپاهان اتفاقات سال‎ گذشته را به سادگی رها نکرده بود، مسئولان و مربیان این تیم قرمزپوش پایتخت هیچ‎ گاه در سال جاری به خود جرئت نمی‎دادند این‌گونه بی‎محابا به باشگاه بزرگ و حرفه‎ای سپاهان اتهام وارد کنند.

اعتقاد داریم که باشگاه بزرگ سپاهان با مدیریت بسیار خوب در سال‎های گذشته جایگاهش بالاتر از صحبت‎هایی است که مسئولان و مربیان پرسپولیسی به آن چنین اتهاماتی را وارد کنند، بنابراین به مسئولان تیم اصفهانی پیشنهاد می‎کنیم این بار به هیچ عنوان در مورد صحبت‎های مسئولان، بازیکنان و مربیان پرسپولیس کوتاه نیامده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر این اتهامات باشند، چرا که کوتاه آمدن این باشگاه اصفهانی می‎تواند در سال‎های آینده باز هم قرمزپوشان پایتخت را که یادشان رفته 10 سال است نتوانسته‎اند در اصفهان برابر سپاهان پیروز باشند و به هر وسیله‎ای برای برتری برابر این تیم متمسک می‎شوند را به سمت زدن اتهاماتی جدیدتر سوق دهد.       

انتهای پیام/63020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول