اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

سال گذشته گل اول سپاهان را زدم/ امیدوارم امسال برای ذوب‌آهن گل بزنم

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سال گذشته در بازی رفت دربی اصفهان موفق به گلزنی برای سپاهان شدم.

سال گذشته گل اول سپاهان را زدم/ امیدوارم امسال برای ذوب‌آهن گل بزنم

هادی تامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه شرایط خوبی داریم و خود را آماده بازی با سپاهان می‌کنیم، اظهار داشت: کاری به سپاهان و حواشی ایجاد شده در خصوص بازی این تیم با پرسپولیس نداریم، چراکه هدفمان تنها کسب پیروزی در هر بازی از جمله دربی اصفهان است.

وی با اشاره به بازی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز ادامه داد: در این دیدار دو گل از فاصله 40 متری دریافت کردیم که از اتفاقات نادر فوتبال بود و پس از آن هرچه فشار آوردیم نتوانستیم این گل‌ها را جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سئوال که آیا از عملکرد خط دفاعی تیمتان راضی هستید یا خیر؟ تأکید کرد: در خط دفاع عملکرد بدی نداشته‌ایم، اما زمانی که گل‌هایی از فاصله بسیار دور دریافت می‌کنیم دیگر کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

تامینی با اشاره به دربی اصفهان افزود: این بازی نیز مانند سایر دیدارهاست و 3 امتیاز دارد؛ سال گذشته که در سپاهان بودم در بازی رفت موفق شدیم 4 گل به ذوب‌آهن بزنیم که گل نخست آن بازی را من زدم و امیدوارم در بازی این هفته دو تیم بازهم این گل و نتیجه را این مرتبه برای ذوب‌آهن تکرار کنیم.

انتهای پیام/63020/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول