اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

سپاهان اسیر جنگ روانی پرسپولیس نشود

تیم پرسپولیس ابزارهای رسانه‌ای گسترده‌ای در اختیار داشته و مدیران باشگاه سپاهان باید در قبال حاشیه سازی‌های این تیم رفتارهای حرفه‌ای‌تری را در پیش بگیرند تا اسیر جنگ روانی سرخپوشان نشوند.

سپاهان اسیر جنگ روانی پرسپولیس نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از شکست دو بر صفر تیم پرسپولیس برابر سپاهان حاشیه سازی‌های سرخپوشان تهرانی آغاز شد و با گذشت چند روز همچنان ادامه پیدا کرده است.

حاشیه سازی پیرامون این دیدار از نشست خبری پس از بازی آغاز شد که علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس با انتقاد شدید نسبت به داوری بازی، اتهاماتی را متوجه تیم داوری کرد.

این رویه توسط سرپرست و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز ادامه پیدا کرد تا جایی که پای مسئولان سازمان لیگ و کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای نیز به ماجرا باز شد، ضمن اینکه رسانه‌های نزدیک به باشگاه پرسپولیس نیز جو روانی شدیدی را علیه تیم سپاهان و داوری دیدار اتخاذ کردند.

این در حالی است که مدیران باشگاه سپاهان در این مدت در گفت‌وگو با رسانه‌ها تلاش کردند پاسخ جوسازی پرسپولیس‌ها را در فضای رسانه‌ای بدهند، اما عدم تسلط به حرفه‌ای‌گری در جدال‌های رسانه‌ای و همچنین مرکزیت سرخ‌های پایتخت و گستردگی ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دارد، موجب شد تا برخلاف مستطیل سبز که نتیجه برتری به سود فوتبال اصفهان رقم خورد، در خارج از زمین این پرسپولیسی‌ها باشند که در جنگ روانی سعی در مغلوبه کردن حریف دارند.

انتظار می‌رود در شرایطی که رسانه‌های طرفدار پرسپولیس به دنبال بهانه جویی و نکته سنجی از اظهار نظرهای مسئولان باشگاه سپاهان هستند، سپاهانی‌ها در مصاحبه‌های خبری سنجیده‌تر عمل کرده و با اتخاذ تدابیر مناسب، ضمن پرهیز از دامن زدن به شایعات، اجازه ندهند حاشیه‌های به وجود آمده تمرکز این تیم را در مقطع فعلی که با دو برد متوالی به جمع صدرنشین‌ها بازگشته از دست برود.

انتهای پیام/63006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول