اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جهرم:

مشکل پردیس دانشگاه جهرم انشعابات آب و گاز است

رئیس دانشگاه جهرم گفت: در زمینه انشعابات گاز و آب پردیس با مشکل مواجه هستیم که در صورت حل این مسئله، بهمن ماه امسال می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

مشکل پردیس دانشگاه جهرم انشعابات آب و گاز است

بهرام شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: با آمدن نام دانشگاه جهرم در فهرست مراکزی که شامل اختصاص اعتبار در قانون لایحه بودجه سال جاری قرار می‌گیرد شاهد ارتقای این دانشگاه هستیم.

وی با بیان اینکه این دانشگاه از نظر اعتبار شناخته شده است، افزود: در سال تحصیلی جدید در بحث تحصیلات تکمیلی چند رشته اضافه شده است.

رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به اضافه شدن رشته مهندسی تولیدات گیاهان دارویی معطر به رشته‌های این دانشگاه گفت: این رشته در سطح دانشگاه‌های فارس تنها در جهرم تدریس می‌شود و شاید در تمام کشور تنها هشت دانشگاه کارشناسی آن را دارا باشند.

وی وجود رشته‌های مناسب در راستای رقابت با دانشگاه‌ها و حفظ اعتبار دانشگاه جهرم را مهم دانست و ابراز داشت: با وجود اینکه جهرم چند سال دیرتر از دانشگاه‌های دیگر آغاز به کار کرده اما به لحاظ تعداد رشته‌ها از آنها جلوتر بوده و در سال گذشته به صورت جدی وارد مباحث تحصیلات تکمیلی شده است.

شعبانی ادامه داد: امیدواریم در تکمیل ظرفیت امسال دو رشته تربیت بدنی و ریاضی به مجموعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اضافه شود.

وی با اشاره به تناسب جذب هیئت علمی و تعداد دانشجویان دانشگاه جهرم نیز گفت: این دانشگاه به لحاظ جذب هیئت علمی به استانداردهای لازم رسیده است و در برخی از گروه‌ها چند عضو هیئت علمی بورس قرار دارد.

رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده این دانشگاه، بیان کرد: چند طرح مصوب سال 91 که آماده ارائه به پیمانکار بود به علت عدم تخصیص بودجه ادامه پیدا نکرد.

وی با اشاره به روند ساخت پردیس دانشگاه جهرم خاطرنشان کرد: در زمینه انشعابات گاز و آب پردیس با مشکل مواجه هستیم که در صورت حل این مسئله، بهمن ماه امسال می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به جذب افزون بر 700 دانشجو در سال تحصیلی جدید گفت: امسال تعداد دانشجویان این دانشگاه به 3 هزار دانشجو افزایش می‌یابد.

شعبانی با اشاره به کسب مجوز نهاد نمایندگی ولی فقیه و استقرار آن از سال گذشته در دانشگاه جهرم، تصریح کرد: دانشگاه جهرم تنها دانشگاه دولتی این استان بعد از دانشگاه شیراز و دانشگاه صنعتی بوده که از وجود نهاد نمایندگی ولی‌فقیه برخوردار است.

انتهای پیام/2448/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول