اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بابل:

رسانه‌ها راوی حماسه‌های رزمندگان باشند

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بابل گفت: در هفته دفاع مقدس، رسانه‌ها راوی حماسه‌های رزمندگان باشند.

رسانه‌ها راوی حماسه‌های رزمندگان باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، محمد زاهد پاشا ظهر امروز در جلسه هفته بزرگداشت دفاع مقدس در فرمانداری بابل اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های بزرگ‌مردانی است که برای دفاع از کیان و نوامیس جامعه از جان خود که بزرگ‌ترین سرمایه زندگی است، گذشتند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ دفاع از مرزهای اعتقادی در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن و همچنین از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران است.

زاهد پاشا به نقش مهم اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: انعکاس اخبار و برنامه‌های هفته دفاع مقدس، بزرگ‌ترین و موثرترین حربه برای مقابله با جنگ نرم است.

وی خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری شهدا ما این است که تفکری اسلامی و مسیری الهی داشتند، برای همین میدان دفاع مقدس فقط رنگ و بوی خدایی می‌داد زیرا اگر خدایی نبود ماندگار نمی‌شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بابل تصریح کرد: باید هفته دفاع مقدس مردمی‌تر برگزار شود و همه نهادهای دولتی و خصوصی در این امر دخیل باشند و تجربه ثابت کرده هرگاه مردم در صحنه حضور می‌یابند دستاورد بیشتری به همراه خواهد داشت.

زاهد پاشا از بخشداران خواست تا بر روند اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بخش‌ها نظارت داشته و از ظرفیت دهیاران و پایگاه‌های بسیج و روحانیت استفاده کنند.

انتهای پیام/86009/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول