اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر فردا صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در چهارمحال و بختیاری

علی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادگار جوانمردان نیک فرجامی است که ما را به یاد دلاور مردی آنان در سال‌های جنگ می‌‌اندازد.

وی از گلباران گلزار شهدای این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: قبور نورانی شهدای این استان فردا بعد از ظهر با حضور مردم و مسئولان استان عطر افشانی و غبارروبی خواهد شد.

امیری از برگزاری مراسم یادواره شهدای شهر فرخشهر خبر داد و گفت: صبح فردا 3 تابلوی 3*5 از تصاویر شهدا و سرداران فرخشهربا حضور مسئولان در ورودی شهر رونمایی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد:همچنین یادواره شهدای شهر گوجان از توابع شهرستان فارسان نیز بعد از ظهر فردا در میان مردم شهید پرور این خطه برگزار خواهد شد.

وی از افتتاح چندین گلزار شهید در این استان خبر داد و اذعان داشت: گلزار شهدای چلواری و میلاس اصلی در شهرستان لردگان، قلعه سلیم در شهرستان شهرکرد و گلزار شهدای شهر پوردنجان به همراه 7 روستای دیگر در شهرستان فارسان فردا افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/68006/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول