اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

دفاع مقدس مادر همه حماسه‌های ایران اسلامی است

معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت و دستاوردهای دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مادر همه حماسه‌های ایران اسلامی در طول انقلاب است.

دفاع مقدس مادر همه حماسه‌های ایران اسلامی است

امیرحسین باقرنژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران با اشاره به برنامه‌های دولت تدبیر و امید اظهار داشت: به‌طبع برنامه‌های مدون دولت تدبیر و امید موفقیت‌های بیشتری را برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورد.

معاون استاندار تهران با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک گفت: حجت‌الاسلام روحانی برای شرکت در شصت و هشتمین اجلاس سازمان ملل به نیویورک سفر کردند و ما این سفر را به فال نیک گرفته و با توجه به موقعیت ویژه ایران اسلامی در دنیا به‌ویژه جهان اسلام امیدواریم این سفر برکات بسیاری را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد.

وی در ادامه برای دکتر روحانی و هیئت همراهش در این سفر آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهداء به‌ویژه 2 هزار و 730 شهید شهرستان ری، حضور پرشور و همیشه در صحنه مردم در طول انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ملت غیور ایران اسلامی در همه صحنه‌ها با حضور پرشور و به‌موقع خود نقش موثر و بسزایی در اعتلای جمهوری اسلامی داشته و ما نیز باید با ارائه خدمات بهتر بتوانیم امید بیشتری را در دل مردم شکوفا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به جنگ تحمیلی علیه ایران بیان داشت: هنوز 20 ماه از عمر انقلاب نگذشته بود که نظام استکباری غرب و شرق هجمه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

باقرنژاد عنوان کرد: اگر چه نظام سلطه غرب و شرق و به قول استاد شهید مطهری «امپریالیسم» و «کمونیسم» به‌عنوان دو لبه قیچی با تمام توان برای قطع ریشه اسلام متحد شده بودند و بر این باور بودند که می‌توانند خیلی سریع به انقلابی که تازه شکل گرفته بود ضرب بزنند اما به لطف خداوند متعال توجه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، هدایت‌های داهیانه امام (ره) و ایستادگی مردم هدف استکبار تحقق نیافت.

باقرنژاد در ادامه به دستاوردها و برکات دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هرآنچه امروز داریم بر اساس فونداسیونی است که در دوران دفاع مقدس است و هرچه امروز داریم بر اساس این بستری است که در دوران دفاع مقدس فراهم شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس شکلی نیست و باید محتوایی باشد.

معاون استاندار تهران در پایان دفاع مقدس را مادر حماسه‌های تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: یقیناً‌ ما هرچه داریم از حماسه دفاع مقدس است و همه حماسه‌هایی که پس از جنگ تحمیلی صورت گرفته است از دفاع مقدس الگو گرفته است و ما باید همواره از شهدا و ایثارگران یاد کنیم و همواره مدیون آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/2462/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول