اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد تاکید کرد

تلاش همگانی برای جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در روستاها

فرماندار بویراحمد با اشاره به هزینه‌های گزافی که انشعابات غیرمجاز در روستاها به‌وجود می‌آورند، گفت: مسئولان تلاش خود را برای جلوگیری از هدر روی و انشعابات غیرمجاز در روستاها بکار گیرند.

تلاش همگانی برای جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد آلفونه شب گذشته در آیین افتتاح پروژه آبرسانی آبچندار گلال در جمع اهالی این روستا اظهار داشت: خدمات جهادی و کم‌نظیر آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در آبرسانی به روستاهای محروم و دورافتاده بر هیچ کس پوشیده نیست و در سایه همین تلاش‌های جهادی و انقلابی امروز تعداد زیادی از روستاهای استان و به تبع آن شهرستان بویراحمد از آب شرب سالم برخوردار هستند.

وی با تقدیر از پرسنل آبفار استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با تقویت این روحیه جهادی و تعمیم آن به سایر دستگاه‌ها می‌توان شاهد خدمات‌رسانی سریع‌تر و بیشتر به مناطق دورافتاده بود.

فرماندار بویراحمد با اشاره به وجود بیش از 600 روستای بزرگ و کوچک در شهرستان بویراحمد اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی آب و فاضلاب روستایی اکثر روستاهای شهرستان از آب آشامیدنی سالم برخوردار شده‌اند.

آلفونه همچنین با بیان اهمیت آب شرب در تامین نیازهای روزمره و سلامتی روستاییان عنوان کرد: روستاییان باید هر چه بیشتر قدر این نعمت را بدانند و از هدر روی آب شرب به جد بپرهیزند.

وی با اشاره به این‌که آبرسانی به روستاهای استان به خصوص در شهرستان بویراحمد با صرف اعتبارات زیادی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: روستاییان باید با تمام وجود تلاش کنند که از هر کاری که منجر به هدر روی آب می‌شود، بپرهیزند.

مقام ارشد اجرایی شهرستان بویراحمد همچنین خاطرنشان کرد: تنها کسانی که از هدرروی و انشعابات غیرمجاز آب متضرر می‌شوند خود روستاییان هستند و به همین خاطر آن‌ها باید در خط مقدم مبارزه با هدروری آب قرار گیرند.

آلفونه از آبیاران و دهیاران روستاها خواست تا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از هدر روی و انشعابات غیرمجاز در روستاها بکار گیرند.

فرماندار بویراحمد گفت: موضوع انشعابات غیرمجاز علاوه بر این‌که موجب صدمات مالی و خسارات متعدد می‌شود از لحاظ شرع مقدس نیز منع شده که می‌طلبد روحانیون مستقر در روستاها و ائمه جماعات با تبیین این مسئله کسانی را که مبادرت به انجام این کار می‌کنند، آگاه سازند.

انتهای پیام/82008/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول