اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد اعلام کرد

جابه‌جایی دانش‌آموزان با وانت در برخی روستاها

معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: در بعضی از روستاها با وانت پیکان دانش‌آموزان را جابه‌جا می‌کنند که کار بسیار خطرناکی است و باید توسط پلیس این افراد شناسایی شوند.

جابه‌جایی دانش‌آموزان با وانت در برخی روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی ظهر امروز جلسه شورای ترافیک این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما باید نهایت استفاده را از پیام‌های هفته دفاع مقدس ببریم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس دفاع همه رزمندگانی است که از جان و مال زندگی خود گذشتند و لذت دنیوی را رها کردند و برای پیروزی کشور جنگیدند و جان خود را فدا کردند تا نظام مقدس اسلامی شکل گیرد.

کمالی گفت: با توجه به آغاز فصل مدارس جلسه شورای ترافیک در شهرستان برگزار شد که مهم‌ترین مسئله کنترل سرویس‌های مدارس است که باید با هماهنگی راهنمایی و رانندگی شهرستان از افراد با صلاحیت در این کار استفاده شود.

معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد عنوان کرد: در بعضی از روستاها با وانت‌پیکان دانش‌آموزان را جابه‌جا می‌کنند که بسیار کار خطرناکی است و باید توسط پلیس این افراد شناسایی شوند.

وی بیان داشت: خط کشی عابر پیاده در قسمت‌های شلوغ بخصوص مدارسی که در ورودی آن‌ها بر خیابان است انجام شود و نصب علائم راهنمایی و رانندگی نیز در تمام مکان‌ها نصب گردد.

معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه مراکز دانشگاهی عنبرآباد مسیر آنها از مرکز شهر فاصله دارد، افزود: باید تاکسی ویژه برای دانشجویان در نظر گرفته شود تا به راحتی عبور و مرور کنند.

انتهای پیام/80005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول