اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

سربازان نمونه شهرستان کنگان تجلیل شدند

در آیینی باشکوه، سربازان نمونه شهرستان کنگان تجلیل شدند.

سربازان نمونه شهرستان کنگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، شامگاه سه‌شنبه در آیینی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در حسینه عاشقان ثارالله سپاه شهرستان کنگان از سربازان نمونه سپاه، دریابانی و انتظامی تجلیل به‌ عمل آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسوال‌الله (ص) کنگان در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری ارزش‌های والای آن و اهداف برگزاری این مراسم اظهار داشت: پاسداشت ارزش‌های والای دفاع مقدس امری لازم و ضروری در هر شرایطی است.

یاسین اکبا افزود: امروز دشمنان در صدد کمرنگ کردن ارزش‌های والای اسلامی هستند که باید با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: در کنگان شاهد حضور فعال بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی هستیم و در ایام مختلف سال برنامه‌های بسیار ارزشمندی توسط این عزیزان برگزار می‌شود.

امام جمعه کنگان نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: پیروی از رهبری و وحدت کامل همه مردم و نیروهای مسلح سبب شد در جنگی که حداقل چندین کشور بیگانه و بدخواه از رژیم عراق حمایت می‌کردند پیروز و سربلند باشیم.

حجت‌الاسلام محمود محمودی با بهره‌گیری از سخنان حضرت امیرالمومنین علی (ص) در عهدنامه مالک اشتر افزود: سربازان باید دژی در مقابل دشمنان، مایه زینت زمامداران، مایه عزت دین و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه باشند.

در پایان این مراسم تعداد شش نفر از سربازان نمونه نیروهای انتظامی، دریابانی و سپاه  موفق به دریافت لوح تقدیر و هدایا شدند و از زحمات آنان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول