اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان:

جمعیت کنگان در چند سال اخیر بیش از 3 برابر شده است

شهردار کنگان گفت: جمعیت کنگان در چند سال اخیر بیش از 3 برابر شده است.

جمعیت کنگان در چند سال اخیر بیش از 3 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله حسینی کنگانی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان در سال جاری در راستای رضایت‌مندی شهروندان اقدامات ارزنده‌ای انجام داده و طرح‌های بسیار خوب و عام‌المنفعه‌ای اجرا کرده است.

وی افزود: در تمام محلات و خیابان‌های سطح شهر در راستای زیباسازی و افزایش امکانات رفاهی شهروندان اقدامات زیربنایی انجام گرفته که امیدوار هستیم با بهبود وضعیت اعتبارات تداوم یابد.

شهردار کنگان خاطرنشان کرد: سرکشی به مناطق مختلف و محلات این شهر در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد و برای آشنایی با معضلات و رفع مشکلات مناطق مختلف تلاش می‌کنیم.

حسینی کنگانی تصریح کرد: شهر کنگان طی پنج سال گذشته به یکباره توسعه یافته است که دلیل آن نیز هجوم اقوام مختلف از جای جای کشور برای اشتغال در شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی است.

شهردار کنگان با بیان اینکه جمعیت کنگان در چند سال اخیر بیش از 3 برابر شده است ابراز داشت: طی چند سال اخیر جمعیت بندر کنگان از 24 هزار نفر به 76 هزار نفر رسیده است ولی امکانات آن همپا با رشد جمعیتی این شهر نبوده است.

حسینی کنگانی یادآور شد: موضوع مهم دیگر کاهش 10 برابری ارزش افزوده برای شهرداری‌های شهرستان کنگان است، این موضوع شهرداری‌های سه گانه شهرستان را با چالش و معضل جدی روبرو کرده است ولی با این وجود شهرداری کنگان از جمله شهرداری‌هایی‌ است که همچنان فعال و پویا بوده و پروژه‌های آن روی زمین نمانده است.

وی اضافه کرد: کیفیت پروژه‌های اجرایی شهرداری بندر کنگان نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2451/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول