اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کنگان:

نارضایتی مردم از کمبود امکانات بیمارستان کنگان

رئیس شورای اسلامی کنگان گفت: مردم از کمبود امکانات و خرابی سیستم سرمایشی بیمارستان کنگان گله‌مند هستند و مسئولان باید این مشکل را رفع کنند.

نارضایتی مردم از کمبود امکانات بیمارستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، اکبر پاریابی شامگاه یکشنبه در بازدید از بیمارستان کنگان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات درمانی مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان و متولیان است و باید در این راستا بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی افزود: مردم شهرستان کنگان در معرض انواع آلاینده‌های زیست محیطی قرار دارند و باید امکانات درمانی و بهداشتی این شهرستان بهبود یابد.

رئیس شورای اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت معرفی شده که منتظر کمک‌های صنعت نفت برای توسعه و ارتقای وضعیت این بیمارستان هستیم.

پاریابی تصریح کرد: مردم در مراجعات مکرر خواستار بهبود وضعیت بیمارستان و افزایش امکانات و تجهیزات این بیمارستان هستند و استاندار بوشهر نیز هفته گذشته در بازدید از این بیمارستان بر این مهم تاکید داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان با اشاره به خرابی سیستم سرمایشی بیمارستان کنگان ابراز داشت: خرابی سیستم سرمایشی بیمارستان امام خمینی کنگان، بیماران و همراهانشان را به مشقت انداخته که باید ترمیم شود.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم هر چه زودتر اعتبارات مورد نیاز به این بیمارستان تزریق شود تا شاهد رفع نواقص و در نتیجه رضایتمندی مردم باشیم.

رئیس شورای اسلامی کنگان یادآور شد: شورای اسلامی و شهرداری کنگان در حد توان و ظرفیت موجود برای مرتفع کردن نواقص بیمارستان و سایر مشکلات درمانی و بهداشتی کنگان همکاری و مساعدت می‌کنند.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول