اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته بسیج

تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر

در سومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام سربازی و پایمردی نامگذاری شده است، از 22 سرباز نمونه از یگان های نیروهای مسلح مستقر در استان در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق(ع) تجلیل شد.

تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر

به گزارش  خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق استان بوشهر، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع)  عصر امروز در آیین تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس فرهنگی غنی است که برای تمام دوران و اعصار قابل استفاده است و اکنون پس از گذشت 25 سال از پایان دفاع مقدس هنوز فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه جاریست.

سرهنگ نصرالله غزنوی با اشاره به اینکه شکل جنگ از سخت به نرم تغییر کرده است، افزود: اگر کسی در راه خدا در جنگ سخت و نظامی از بین برود، شهید شده و مایه عزت و افتخار است، اما از بین رفتن در جنگ نرم که وادادگی فرهنگی و عقیده‌ای بوده مایه بی‌عزتی و ننگ است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه سربازی به معنی سرباختن در راه دین و ارزش‌های الهی است، تاکید کرد: تقویت دین و ارتباط با خدا موجب موفقیت در زندگی است و سربازان باید به این موضوع توجه کنند.

مسئول تربیت و آموزش پایوران سپاه امام صادق(ع) هم در این آیین گفت: سربازان امانت خانواده‌ها به دست نیروهای مسلح هستند که باید پس از خدمت مقدس سربازی با رویکردی اخلاقی، تربیتی و فرهنگی وارد جامعه شوند.

سرهنگ پاسدار خدارحم جوکار افزود: امسال 300 سهمیه جهت آموزش‌های فنی و مهارت برای سپاه استان در نظر گرفته شده که تاکنون 178 تن از پایوران و سربازان وظیفه با همکاری آموزش فنی و حرفه ای استان آموزش دیده اند.

در این آیین از 14 سرباز نمونه از نیروهای مسلح مستقر در استان و 8 تن از سربازان سپاه امام صادق(ع) که در هفته دفاع مقدس خدمت سربازی خود را به اتمام رساندند، تجلیل شد.

انتهای پیام/66006/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول