اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون دفاع مقدس بسیج دانشجویی کشور:

دانشجویان سربازان جبهه نرم هستند

مدیر کانون دفاع مقدس بسیج دانشجویی کشور گفت: در شرایط کنونی و شیطنت‌های استکبار، دانشجویان سربازان و اساتید افسران نبرد علیه استکبار هستند.

دانشجویان سربازان جبهه نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، قاسم داورزنی شامگاه دوشنبه در یادواره بصیرتی پاسداشت هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندار و مسئولان و جمع کثیری از دانشجویان در آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به تلاشگران عرصه علم و دانش و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره 450 شهید والامقام بیجار، اظهار کرد: فضای دانشگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که دانشجویان، اساتید و هیئت علمی دانشگاه خود را در قبال ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان مسئول دانسته و در حد توان در این مسیر گام بر ‌دارند.

وی افزود: بهترین موفقیت، پیروزی  و موفقیت در عرصه جهاد علمی است و امید است دانشجویان پیشقراولان و سردمداران جبهه جهاد علمی باشند.

داورزنی، برگزاری اینگونه برنامه‌ها را منشاء خیر و برکت بیان کرد و گفت: فضای دانشگاه‌ها را باید همسو و در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس همراه سازیم.

مدیر کانون دفاع مقدس بسیج دانشجویی کشور گفت: شهدا با ایثارگری و جانبازی خود تلاش کردند که ارزش‌های انقلاب اسلامی  و آرمان‌های امام راحل حفظ شده و وظیفه کنونی مردم و خصوصا جوانان و دانشجویان پاسداری از دستاوردهای آن دوران است.

وی با اشاره به دستاوردهای دوران دفاع مقدس گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دوران 8 سال دفاع مقدس این است که قرآن از مساجد وارد خانه‌های مردم شده و در عرصه زندگی ما نقش پیدا کرده است.

داورزنی تصریح کرد: هر کشوری که در آن رشد و شکوفایی علمی باشد مورد هجمه‌های دشمن قرار خواهد شد و امروز هجمه‌های دشمنان ایران اسلامی به هر طریقی نشأت گرفته از ترس آنها از پیشرفت علمی کشورمان است.

مدیر کانون دفاع مقدس بسیج دانشجویی کشور دانشجویان را افسران جنگ نرم عنوان کرد و افزود: دوران 8 سال دفاع مقدس جنگ سخت افزاری در پیکار با دشمنان بود و اکنون جوانان، دانشجویان و تمامی اقشار جامعه با جبهه جنگ نرم دشمنان روبه‌رو هستند و باید همواره از شیطنت‌های دشمنان آگاه باشند.

وی، جنگ نرم را جنگ اعتقادی، معنوی، سیاسی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با به راه انداختن جنگ نرم و تحریم‌ها قصد رواج فقر، فساد، بی‌بندوباری و بدحجابی را نه تنها در کشور ما بلکه تمامی ممالک اسلامی دارند.

داورزنی تأکید کرد: باید از حوزه احساس در زمینه دفاع مقدس به واقعیت‌ها برسیم.

وی با اشاره به انحرافات جوانان توسط دشمن بیان کرد: تفکر و تعمق جوانان درباره ارزش‌های دفاع مقدس موجب احیای آن در جامعه و آگاهی جوانان از انحرافات دشمن خواهد شد.

مدیر کانون دفاع مقدس بسیج دانشجویی کشور حمله به عادت‌ها از جمله عادت‌های نادرست را از عوامل پیشرفت بیان کرد.

داورزنی در پایان به تعبیر امام راحل از دوران جنگ تحمیلی و جبهه جنگ با عنوان جبهه دانشگاه اشاره و افزود: دانشجویان شرکت کننده در  جبهه دانشگاهی ضمن اینکه گوش به فرمان رهبری بودند به تقویت معارف دینی، معنوی، اعتقادی و سیاسی و پرورش تفکرات مذهبی و تقرب به درگاه خداوند مشغول بودند.

انتهای پیام/79015/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول