اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرسرای روزنامه‌نگاران کردستان خبر داد

افتتاح دفتر سرای ‌روزنامه‌نگاران در شهرستان‌های قروه و مریوان

مدیرسرای‌ روزنامه‌نگاران کردستان از افتتاح دفاتر شهرستانی این سرا در شهرستان‌های قروه و مریوان طی چند روز آینده خبر داد.

افتتاح دفتر سرای ‌روزنامه‌نگاران در شهرستان‌های قروه و مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خبات ساعدی عصر امروز در جریان بازدید نماینده مقام معظم رهبری و جمعی از مدیران حوزه فرهنگ و هنر استان از دفتر سرای روزنامه نگاران کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، گزارشی از فعالیت 9 ماهه سرای روزنامه‌نگاران در استان کردستان را ارائه کرد.

وی افزود: هم‌اکنون 131 خبرنگار کردستانی از رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و خبرگزاری‌ها به عضویت این سرا درآمده و در قالب کمیته‌های تخصصی سازماندهی شده‌اند.

ساعدی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی نخستین کتابخانه تخصصی حوزه رسانه استان‌های کشور در کردستان، راه‌اندازی نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور، راه‌اندازی سامانه خدمات اینترنت پرسرعت ویژه خبرنگاران، امضای تفاهم‌نامه همکاری با پلیس فتا، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کتابخانه‌های عمومی استان از جمله مهم‌ترین خدمات سرا به اصحاب رسانه استان بوده است.

ساعدی اظهار داشت: در طول این مدت نیز نخستین کمیته تخصصی بانوان خبرنگار استان زیر نظر سرا و با عضویت 51 بانوی خبرنگار استان تشکیل شده و فعالیت‌های گسترده‌ای نیز برای بهره‌مندی اصحاب رسانه استان از خدمات بیمه‌ای، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، بازدید رایگان از اماکن گردشگری استان و سایر استان‌های کشور و خدمات مهمانسرا انجام شده است.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور علاوه بر فعال‌نمودن دفتر استانی اقدام به راه‌اندازی دفاتر شهرستانی به منظور ساماندهی و ارائه خدمات هرچه بهتر به اصحاب رسانه در نقاط مختلف استان کردیم و خوشبختانه در نخستین گام نیز شاهد افتتاح دفتر شهرستانی سرای‌روزنامه‌نگاران در شهرستان بیجار با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت ائمه جمعه و جماعات این شهرستان بودیم.

مدیرسرای روزنامه‌نگاران کردستان اذعان داشت: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های مریوان و قروه در آینده نزدیک شاهد افتتاح دفاتر سرای روزنامه‌نگاران در این دو شهرستان نیز خواهیم بود.

ساعدی افزود: فعالیت‌ها و خدمات سرای‌روزنامه‌نگاران استان در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و رفاهی بوده و امید است با توجه به نگاه ویژه مسئولان ارشد استان و مدیران شهرستانی شاهد انسجام هرچه بیشتر فعالیت‌های رسانه‌ای و ارتقای خدمات به خبرنگاران استان باشیم.

انتهای پیام/79006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول