اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرای روزنامه‌نگاران کرمان خبر داد

نام‌نویسی 250 نفر در سرای روزنامه‌نگاران کرمان

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان گفت: تاکنون 250 نفر برای عضویت در سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان نام‌نویسی کرده‌اند.

نام‌نویسی 250 نفر در سرای روزنامه‌نگاران کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با خبرنگاران در محل سرای روزنامه‌نگاران اظهار داشت: سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان به عنوان یازدهمین سرا در ایران راه‌اندازی شد.

وی افزود: ابلاغ و احکام مرتبط با سرای روزنامه‌نگاران از سوی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد است و پنج استان دیگر هم برای راه‌اندازی سرای روزنامه‌نگاران اعلام آمادگی کرده‌اند که مجموع سراها به 16 مورد افزایش می‌یابد.

سلطانی عنوان کرد: سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان از حدود 40 روز قبل فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون 250 نفر برای عضویت در این سرا نام‌نویسی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مدارک اعضای سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان برای صدور کارت و همچنین بهره‌گیری از خدمات سرا به تهران ارسال شده است.

این مسئول با اشاره به ارائه 170 مجوز نشریه در استان کرمان خاطر نشان کرد: استان کرمان در زمینه تعداد نشریات رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/80019/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول