اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور تأکید کرد

استفاده از تمام امکانات برای مبارزه با اعتیاد

فرماندار راور گفت: برای مقابله با بلای خانمانسوز مواد مخدر باید از همه امکانات استفاده کرد.

استفاده از تمام امکانات برای مبارزه با اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی عصر امروز در جمع اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: امروز در برخی خانواده‌ها فاصله گرفتن از معنویت و کمرنگ شدن اعتقادات دینی و مذهبی از عوامل اصلی گرایش افراد به آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: در خانواده‌هایی که ضعف اقتصادی و فرهنگی وجود دارد افراد بیشتر به سمت مواد مخدر گرایش می‌یابند و با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی می‌توان از بروز آسیب در این خانواده‌ها جلوگیری کرد.

فرماندار راور بیان داشت: مافیای مواد مخدر در تلاش تغییر مفاهیم قرآنی در جوامع اسلامی هستند و از این کالا سود اقتصادی زیادی می‌برند، زیرا از مواد مخدر در راستای آسیب‌رسانی به جوانان که قشر توانمند و کارای جامعه هستند، استفاده می‌کنند.

شریعتی با بیان اینکه برای مقابله با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر باید از همه امکانات استفاده کرد، اذعان داشت: در بحث پیشگیری، مقابله و درمان مجموعه انتظامی شهرستان عزم جدی برای دستگیری و متلاشی کردن باندهای توزیع مواد مخدر دارد.

وی تصریح کرد: رویکرد پیشگیری و فرهنگی مؤثرتر است و اگر فرد معتاد متوجه شود که چه آسیبی به خود وارد کرده، مصرف مواد مخدر را ادامه نمی‌دهد و همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد باید در این راستا فرهنگ‌سازی کنند.

فرماندار راور در پایان از ترویج و افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی نسبت به مواد سنتی در جامعه خبر داد و افزود: در حوزه مواد مخدر باید بیشتر به سمت پیشگیری رفت و رسانه‌ها و آموزش و پرورش در این زمینه فعال شوند.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول