اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

همایش بهبودیافتگان از اعتیاد آبان‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

معاون استاندار بوشهر از برگزاری همایش بهبودیافتگان از اعتیاد در آبان‌ماه امسال خبر داد.

همایش بهبودیافتگان از اعتیاد آبان‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور عصر امروز در همایش تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه مردم استان بوشهر به اعتقادات دینی و مذهبی پایبند هستند، اظهار داشت: این پایبندی موجب شده است که استان بوشهر جزو پاک‌ترین استان‌ها در بحث مواد مخدر باشد.

وی ادامه داد: حتی وجود یک معتاد موجب به خطر افتادن یک مجموعه و جامعه است؛ از این نظر پیشگیری و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر امسال تشدید می‌یابد.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه مصرف مواد مخدر و اعتیاد در سنین جوانی یک زنگ خطر محسوب می‌شود، افزود: اقداماتی که در راستای پیشگیری از گسترش مواد مخدر صورت می‌گیرد باید استمرار داشته باشد.

پرآور همچنین با اشاره اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی به ویژه صدا و سیما در آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد نقش دارند از صدا و سیمای استان نیز خواست تا با تهیه برنامه‌های گوناگون و دعوت از کارشناسان و صاحب‌نظران در رابطه با خطرات اعتیاد در پیشگیری از آن  فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: مقابله با عرضه مواد، افزایش سطح خدمات درمانی به معتادان و حمایت اجتماعی از افراد در حال ترک از مهم‌ترین برنامه‌های امسال است و افراد بهبود یافته باید مورد حمایت قرار گیرند و خدمات اجتماعی از جمله شغل، بیمه اجتماعی درمانی، مسکن و دیگر خدمات باید به آنان ارائه شود.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص پنج درصد سهمیه اشتغال استان به بهبودیافتگان از مواد مخدر از همه دستگاه‌های اجرایی خواست این مهم را امسال در دستورکار قرار دهند.

پرآور، بی‌هویت ساختن جامعه و افراد را اهداف استکبار جهانی در رواج اعتیاد دانست و متذکر شد: با هدف بی‌هویت ساختن و سست کردن اعتقادات و باورهای دینی خانواده‌ها، دشمن وارد عمل شد و بی‌توجهی به اعتقادات آسیب‌های اجتماعی گریبانگیر مردم خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه همایش بهبودیافتگان از اعتیاد امسال در بوشهر برگزار می‌شود، یادآور شد: این همایش آبان‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود تا آنان جایگاه اجتماعی خود را در جامعه بهتر درک کنند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول