اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتظار یک دیدار جذاب و تماشایی

دربی اصفهان زیبایی‌اش را به رخ شهرآورد تهران می‌کشد

رقم خوردن نتیجه چهار بر سه در دیدار قبلی دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن نوید مصاف زیبا و تماشاگرپسندی را در دربی بیست و پنجم اصفهانی‌ها می‌دهد.

دربی اصفهان زیبایی‌اش  را به رخ شهرآورد تهران می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعه هفته جاری در چارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

این دیدار دربی بیست و پنجم تیم‌های اصفهانی محسوب می‌شود و تجربه فوتبال‌دوستان اصفهانی از دیدارهای گذشته دو تیم موجب شده تا انتظارات از دیدار آینده نیز بالا برود.

در آخرین دیدار دو تیم که در دور برگشت لیگ دوازدهم برگزار شد، هفت گل بین دو تیم رد و بدل شد که سهم سپاهان چهار گل و سهم ذوبی‌ها سه گل بود تا یکی از پرگل‌ترین دیدارهای دو تیم در جدال دربی اصفهانی‌ها رقم بخورد.

برخلاف دربی تهران که معمولاً به دلیل حساسیت بالا و مسائل حاشیه و پیرامونی کیفیت فنی پایینی دارد، دربی اصفهان در اکثر موارد دیدارهای جذابی از کار درآمده و موجب شده تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه دیدار جذابی را شاهد باشند.

هردو سرمربی ذوب‌آهن و سپاهان به فوتبال تهاجمی علاقه دارند و از طرف دیگر مهاجمان دو تیم نی می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در زیباترین شدن این بازی و پرگل شدن آن داشته باشند.

هنوز فراموش نکرده‌ایم که پس از دربی اخیر سرخابی‌ها که با نتیجه صفر بر صفر رقم خورد، چه انتقاداتی به این دیدار و کیفیت آن وارد شد، اما پیش‌بینی می‌شود دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن دیدار جذابی را در دربی اصفهان به نمایش گذاشته و روی دربی سرخابی‌ها را سفید کنند تا تفاوت کیفی فوتبال دو استان به وضوح مشخص شود.

انتهای پیام/63006/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول