اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح شبکه بهداشت و درمان منطقه آزاد ارس

شبکه بهداشت و درمان منطقه آزاد ارس با حضور مشاور عالی دبیر مناطق آزاد محمدعلی نجفی و مدیرعامل منطقه آزاد ارس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح شبکه بهداشت و درمان منطقه آزاد ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، شبکه بهداشت و درمان منطقه آزاد ارس با هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال با زیربنای 500 متر مربع در محل پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

رئیس پردیس ارس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس شبکه بهداشت و درمان این منطقه در حاشیه این افتتاح گفت: در تمام مراحل راه‌اندازی شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز استانداردهای روز دنیا رعایت شده و این روند ادامه خواهد داشت.

علی پورمقدم افزود: هدف اصلی این شبکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به سرمایه‌گذاران، ارس وندان، اتباع خارجی و گردشگران منطقه آزاد ارس بوده و با کادر پزشکی مجرب و متخصص از امروز آغاز به کار می‌کند.

وی محدوده‌های جلفا و نوردوز منطقه آزاد ارس را از مهمترین مبادی ورود اتباع خارجی و گردشگران دانست و گفت: یکی از مهمترین وظایف این شبکه نظارت دقیق بر قرنطینه‌ها و جلوگیری از ورود داروهای قاچاق و غیر استاندارد به داخل کشور است.

محمد علی نجفی مشاور عالی دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد نیز در آیین افتتاح شبکه بهداشت و درمان منطقه آزاد ارس بر لزوم توجه به مراکز آموزش عالی در مناطق آزاد تاکید کرد و گفت: همیاری صنعت و آموزش عالی در مناطق آزاد مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: سنجش دقیق عملکرد دانشجویان که بیشتر در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل می‌باشند باید مورد توجه رؤسای مراکز آموزش عالی در مناطق آزاد بوده و خروجی این مراکز در راستای کمک به توسعه همه جانبه کشور باشد.

نجفی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های اقتصادی انجام شده در منطقه آزاد ارس گفت: ارس منطقه‌ای با استعداد توسعه همه جانبه می‌باشد و باید الگوهای شهری، الگوها و شیوه‌های نوین بهداشت و درمان، خدمات و نحوه میزبانی از سرمایه‌گذاران و گردشگران خارجی بیش از پیش رعایت شود که در این صورت شاهد افزایش جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران خارجی و به تبع آن ارزآوری بیشتر به کشور خواهیم بود.

وی همچنین بر لزوم توسعه تفریحات سالم در مناطق آزاد تاکید کرد و گفت: تفریحات سالم نقش بسزایی در سلامت روحی و فکری افراد دارد.

در ادامه مشاور عالی دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد با همراهی مدیرعامل و مدیران و معاونین سازمان منطقه آزاد ارس، از نزدیک در جریان فعالیت‌های تولیدی و صنعتی ارس قرار گرفته و از چند کارخانه تولیدی نخ، مبلمان خانگی، کارخانه در حال احداث فولاد، موتورسیکلت‌های چهارچرخ و چندین پروژه جدید در حال احداث بازدید کرد.

انتهای پیام/60002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول