اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

پاتوق توزیع مواد مخدر در عباس‌آباد مازندران متلاشی شد

فرماندار نکا گفت: برخی از اماکن در محله عباس‌آباد در نکا محلی مناسب و به نوعی پاتوق توزیع مواد مخدر بود که این افراد ناهنجار دستگیر و تحویل مراجع قضایی و قانونی شدند.

پاتوق توزیع مواد مخدر در عباس‌آباد مازندران متلاشی شد

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: در یک عملیات پاکسازی و ضربتی برای پاکسازی عباس‌آباد از ناهنجاری‌های مختلف تعدادی از ساختمان‌های ناهنجار که محلی امن برای خلافکاران و اراذل و اوباش بوده است، تخریب شد.

وی اظهار داشت: این تخریب با حکم قضایی دادستان و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی انجام و تعدادی از افراد هنجارشکن اجتماعی در این عملیات دستگیر شدند و هیچ خانواده‌ای در این منازل سکونت نداشتند.

رجبی افزود: برخی از اماکن در محله عباس‌آباد در نکا محلی مناسب و به نوعی پاتوق توزیع مواد مخدر و امثال آن بوده و برای توزیع مواد مخدر، استفاده آن و ایجاد ناهنجاری‌های مختلف اجتماعی بوده است که این افراد ناهنجار دستگیر و تحویل مراجع قضایی و قانونی شدند.

فرماندار نکا همچنین با اشاره به چگونگی تردد در عباس‌آباد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مسئول ایجاد امنیت در شهرستان است و بر همین اساس نیز با برنامه‌ریزی نیروهایی در این محله مستقر و رفت و آمد و تردد افراد در این محله کنترل می‌شود.

وی گفت: در رابطه با محله عباس‌آباد نکا، پیشگیری، درمان و مقابله در دست اقدام است و اگر دستور بر تخریب منزلی باشد منزلی که به عنوان پاتوق خلافکاران است تخریب می‌شود.

رجبی با اشاره به انتخاب 15 نماینده از عباس آبادی‌ها بیان داشت: مشکلات اجتماعی و فرهنگی این منطقه از طریق نمایندگان شما بررسی می‌شود و عباس‌آبادی‌ها باید با همکاری با مسئولان به بیان مشکلات و معضلات خود بپردازند.

انتهای پیام/86002/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول