اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای افزایش کیفیت آب شرب

شبکه توزیع آب شهر رودسر شستشو شد

مدیر امور آبفای رودسر از شستشوی شبانه 173 دستگاه شیر تخلیه شبکه توزیع آب شهر این شهرستان برای افزایش کیفیت آب شرب مردم خبر داد.

شبکه توزیع آب شهر رودسر شستشو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مازیار غلامپور عصر امروز در جلسه کمیته «کاهش آب بدون درآمد» با اشاره به دستگاه شیر تخلیه شبکه توزیع آب شهر این شهرستان اظهار کرد: در راستای افزایش کیفیت آب شرب مشترکان، 173 دستگاه شیر تخلیه شبکه توزیع آب شهر رودسر به صورت شبانه تخلیه شد و مورد شستشو قرار گرفت.

وی درباره فرسودگی شبکه فاضلاب سنتی خیابان انقلاب رودسر، افزود: فرسودگی شبکه فاضلاب در خیابان انقلاب موجب بروز حوادث متعددی به ویژه در زمان بارندگی برای شهروندان می‌شد که با توجه به مشکلات ترافیکی و بافت ریزشی زمین در کوچه مذکور، اصلاح شبکه فاضلاب توسط گروه اتفاق‌‌ها اجرا شد که رضایتمندی مردم منطقه را به دنبال داشت.

مدیر امور آبفای رودسر با توجه به اهمیت سرویس، نگهداری و تعمیرات تأسیسات آبرسانی، گفت: در این زمینه نقص تابلوی برق چاه فلمن کلاچای برطرف شد.

وی، سرویس کامل الکتروپمپ 90 کیلووات شماره یک ایستگاه پمپاژ کلدره و کوپل الکتروپمپ 90 کیلووات شماره دو ایستگاه پمپاژ کلدره را از دیگر اقدام‌ها در شهریور جاری برشمرد.

غلامپور از پایلوت هیدرولیکی در بخشی از شبکه توزیع آب شهر رودسر خبر داد و یادآور شد: بخشی از شبکه توزیع آب رودسر به عنوان پایلوت تحلیل هیدرولیکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی، ادامه داد: در این راستا بخشی از شبکه توزیع آب شرق رودسر (منطقه گسکرمحله 2) با تعداد 780 مشترک که از طریق ایستگاه پمپاژ اولیه کلدره و مخزن 450 متر مکعبی هوایی کلدره آبرسانی می‌شد انتخاب و یک دستگاه فلومتر اولتراسونیک در ورودی پایلوت مورد نظر نصب و راه‌اندازی شد.

به گفته این مسئول، پس از راه‌اندازی فلومتر و لاگر فشار موجود در پایلوت، با همکاری کارشناسان دفتر آب بدون درآمد اقدام به تحلیل هیدرولیکی و در نهایت انطباق فلومتر و فشار منتج از تحلیل هیدرولیکی با فلومتر و فشار وضعیت موجود می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با اقدام‌های انجام شده، حوضچه شیر شبکه در محل مورد نظر آماده نصب سنسور فلومتر برای تحلیل هیدرولیکی می‌شود.

انتهای پیام/84002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول