اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استارت مسابقات لیگ دسته یک فوتبال

گیتی‌پسند با امید آغاز می‌کند

تیم فوتبال گیتی‌پسند به عنوان تنها نماینده فوتبال اصفهان در لیگ دسته یک فوتبال کارش را به این امید آغاز می‌کند که در پایان جواز لیگ برتری شدن را به دست بیاورد.

گیتی‌پسند با امید آغاز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور از فردا آغاز شده و تیم‌های حاضر در این مسابقات در دو گروه به مصاف حریفان خواهند رفت.

در مسابقات فصل جاری تیم گیتی‌پسند به عنوان تنها نماینده فوتبال استان اصفهان حضور دارد که در نخستین دیدارش به مصاف تیم شهرداری بندرعباس می‌رود.

این تیم در جام حذفی با شکست برابر نفت امیدیه از دور مسابقات کنار رفته و در حال حاضر تمام تمرکزش را بر روی نتیجه گیری در این مسابقات گذاشته است.

گیتی‌پسند که هدایتش را ساموئل دارابینیان را برعهده دارد، فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته یک حضور پیدا کرد و به مرور توانست به شرایط خوبی دست پیدا کرده و در هفته پایانی نیز جواز حضور در لیگ دسته یک به دست آورد.

به نظر نمی‌رسد باشگاه گیتی‌پسند در این فصل انتظار بالایی از این تیم داشته باشد و شرایط یارگیری این تیم نیز به گونه‌ای نیست که انتظار مدعی بودن وجود داشته باشد اما شرایط لیگ دسته یک خاص بوده و فاکتورهای زیادی در نتیجه گیری دخیل است.

انتهای پیام/63006/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول