اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک قمی تیم فوتبال صبای قم:

برای شکست استقلال در اهواز آماده‌ایم

هافبک قمی تیم فوتبال صبای قم از آمادگی خود و سایر هم بازیکنان تیمش برای کسب پیروزی در هفته یازدهم لیگ برتر برابر استقلال صنعتی خوزستان خبر داد.

برای شکست استقلال در اهواز آماده‌ایم

سید مهدی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما بعد از پیروزی خوب و به موقعی که در مقابل تیم راه آهن کسب کردیم، تمرینات ویژه‌ای برای دیدار خارج از خانه مقابل استقلال صنعتی خوزستان انجام می‌دهیم و کاملا آماده این بازی هستیم.

وی که در دیدار برابر راه‌آهن سورینت هافبک دفاعی تیمش بود و برای نخستین‌بار از آغاز لیگ از ابتدا در ترکیب اصلی صبا حضور داشت و از مایلی‌کهن نمره قبولی گرفت، در ادامه بیان داشت: از این اتفاق خوشحالم و امیدوارم توانسته باشم گوشه‌ای از اعتماد کادر فنی را پاسخ داده باشم.

هافبک تیم‌های امید و بزرگسالان صبای قم ابراز داشت: حالا ما روحیه بسیار خوبی داریم و قطعا در دیدار هفته یازدهم خط دفاع مستحکمی را مقابل استقلال صنعتی خوزستان قرار می‌دهیم و برای شکست این تیم در ورزشگاه تختی اهواز به میدان می‌رویم.

وی عنوان کرد: در کنار دیگر بازیکنان بزرگ تیم سعی خواهم کرد بازی خوبی در ترکیب اصلی تیم صبای قم ارائه کنیم تا مهاجمان ما از فرصت‌های خود به خوبی بهره برده و بتوانیم سه امتیاز ارزشمند دیدار با استقلال صنعتی خوزستان را از آن خود کنیم.

حسینی بیان داشت:‌ به هر حال دیدار با تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان بسیار سخت است زیرا جدال بین تیم‌هایی است که حتما از این بازی سه امتیاز را می‌خواهند تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور بهتر کنند بنابراین باید در این دیدار برای کسب سه امتیاز، بیشتر از هر بازی دیگر زحمت بکشیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در بازی با استقلال صنعتی خوزستان باید بیش از دیدارهای قبل، در کارهای دفاعی باهوش و دقیق عمل کنیم زیرا حریف این هفته ما در خانه بازی می‌کند و به دنبال پیروزی است و هر اشتباه در مصاف با این تیم ممکن است ما را از کسب امتیاز دور نگه دارد.

وی با بیان اینکه بازی در خانه حریف ما برگزار می‌شود و با اینکه کار آسانی مقابل این تیم نداریم اما باید با دقت لازم بازی کرده و به فکر کسب سه امتیاز باشیم، افزود: ما مقابل راه‌آهن نشان دادیم که بهتر شده‌ایم و می‌توانیم از این هفته قوی‌تر از هفته‌های گذشته به مصاف حریفان برویم.

حسینی همچنین با اشاره به دیدار قبلی تیمش مقابل راه‌آهن اذعان داشت: در آن مسابقه تیم صبای قم نشان داد که در هر بازی توانایی‌ لازم برای کسب هر سه امتیاز مسابقه را دارد و قطعا در مسابقه حساس با تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان حواسمان را بیشتر جمع کرده و حتی بهتر ظاهر خواهیم شد.

تیم فوتبال صبای قم در هفته یازدهم از نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه پنجم مهر ماه در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه تختی اهواز میهمان تیم استقلال صنعتی خوزستان است.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول