اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

حریفان قم در لیگ برتر پینگ‌پنگ کشور مشخص شدند

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از مشخص شدن حریفان پینگ‌پنگ‌بازان قمی در رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

حریفان قم در لیگ برتر پینگ‌پنگ کشور مشخص شدند

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با شرکت تیم‌های مدعی در دو گروه به انجام می‌رسد و تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: در مجموع 14 تیم در پیکارهای امسال شرکت کرده‌اند که در تلاش برای به دست آوردن جواز صعود به مرحله نهایی پیکارها و عنوان قهرمانی، بازی‌های خود را در دو گروه شش تیمی به شکل دوره‌ای به انجام خواهند رساند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم با بیان اینکه تیم قم بازیکنان بسیار خوبی دارد، ادامه داد: تیم پسران هیئت پینگ‌پنگ استان قم برای کسب موفقیت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور به خوبی تمرین کرده است.

وی اضافه کرد: در حالی‌که امسال تیم‌های بسیار مدعی با ترکیبی از بهترین‌های پینگ‌پنگ کشورمان در مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان کشور شرکت کرده‌اند، قم در گروه مقدماتی حریفان سرسختی دارد اما از شانس بالایی برای صعود برخوردار است.

عموئیان اظهار کرد: در حالی‌که بهترین پینگ‌پنگ‌بازان قمی راهی رقابت‌های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور شده‌اند، نفرات اعزامی هیئت قم با توجه به تمرینات خوبی که برگزار کرده‌اند، با روحیه به این مسابقات اعزام شدند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان، رقابت‌های فصل جدید پینگ‌پنگ قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان بخش پسران در مرحله مقدماتی در دو گروه برگزار خواهد شد و تیم قم در گروه دوم جای دارد.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم تصریح کرد: در حالی‌که این مسابقات با شرکت 12 تیم مدعی در مرحله مقدماتی در دو گروه به انجام می‌رسد، تیم قم در گروه دوم رقابت‌ها با پنج مدعی نظیر تیم‌های هیئت مرکزی، هیئت لرستان، نفت آبادان، هیئت همدان و مناطق نفت‌خیز جنوب رقابت می‌کند.

وی یادآور شد: در پیکارهای دور رفت از مرحله گروهی پینگ‌پنگ قهرمانی پسران باشگاه‌های برتر در گروه دوم مقدماتی رده سنی نونهالان و نوجوانان، هیئت پینگ‌پنگ استان همدان میزبان سایر تیم‌های حاضر در این گروه است و بازی‌ها از امروز در این شهر آغاز می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول