اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه خبر داد

راه‌اندازی نخستین مدرسه شاهد در چهاردانگه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه اسلامشهر گفت: نخستین مدرسه ویژه فرزندان شاهد در منطقه چهاردانگه افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید.

راه‌اندازی نخستین مدرسه شاهد در چهاردانگه

سیدمحمدرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی، نخستین مدرسه شاهد ویژه فرزندان ایثارگران و جانبازان در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

صالحی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران این منطقه، مدرسه پسرانه شهدای گمنام در مقطع ابتدایی و شش پایه، بعد از گذشت 27 سال از عمر مدارس شاهد در کشور، در بخش چهاردانگه راه‌اندازی شد.

وی بیان داشت: با راه‌اندازی این آموزشگاه علاوه بر کاهش مسیر سفر، ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به فرزندان شاهد و ایثارگران که از ذخایر ارزشمند و سرمایه‌های معنوی این کشور می‌باشند را شاهد خواهیم بود.

صالحی تصریح کرد: در حال حاضر  تعداد 151 نفر از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید چهاردانگه، که ساکن این بخش می‌باشند در این آموزشگاه مشغول به تحصیل شدند.

وی گفت: پیش از راه‌اندازی این مدرسه در چهاردانگه، این تعداد دانش‌آموز در مدارس شاهد مناطق 17 و 18 و 19 آموزش و پرورش شهر تهران مشغول به تحصیل بودند که همه روز برای رسیدن به محل تحصیل مجبور بودند مسافت‌های طولانی را طی و هزینه‌های هنگفتی را متقبل شوند.

این جانباز دوران دفاع مقدس گفت: تعداد دیگری از فرزندان یادگاران دوران دفاع مقدس در پایه‌های مختلف تحصیلی در حال حاضر در مدارس شاهد مناطق یاد شده آموزش و پرورش که در محدوده جغرافیایی و فعالیت بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه قرار دارند مشغول به تحصیل می‌باشند که امیدواریم، برای آنها نیز بتوان، در این منطقه آموزشگاهی راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول