اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد البرز خبر داد

ارائه خدمات جدید به مددجویان استان البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: با توافقات انجام شده، از این پس خدمات جدیدی در حوزه ثبت اسناد و گواهی امضا به مددجویان این استان ارائه خواهد شد.

ارائه خدمات جدید به مددجویان استان البرز

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر تلاش بسیاری صورت گرفته است تا در حوزه‌های متعدد مددجویان تحت پوشش امداد در استان البرز حمایت شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه همراهی‌های خوبی از سوی برخی از نهادها و دستگاه‌ها و حتی تشکل‌های غیر دولتی با کمیته امداد در این استان وجود دارد و توانستیم امکانات و حمایت‌های مناسبی را در اختیار مددجویان قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: در یکی از برنامه‌ای که در دستور کار داشتیم، رایزنی‌ها و جلساتی با انجمن سردفتران و دفتریاران استان البرز برگزار کرده و توافقات خوبی نیز در حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان البرز حاصل شد.

سالارکیا گفت: بر اساس این توافق معافیت‌هایی، ویژه مددجویان تحت پوشش این کمیته در استان البرز برای پرداخت حق‌التحریر ثبت اسناد رسمی و گواهی امضاها اعمال می‌شود و مددجویان سالانه تا سقف یک میلیون ریال از این معافیت می‌توانند استفاده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این توافق اجرایی می‌شود؟ گفت: با توجه به اینکه در کمیته امداد استان البرز مشاوره حقوقی به مددجویان ارائه می‌شود، مقرر شد که اداره حقوقی ما راهکارهای اجرای این توافق را طی روزهای آینده نهایی کرده و در کنار ارائه مشاوره‌های حقوقی، مددجویان را برای انجام کارهای ثبتی به مراکز و دفاتر از پیش تعیین شده معرفی کند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان داشت: این توافق در راستای ارائه حمایت‌های اقتصادی بیشتر به مددجویان استان البرز انجام شده و در تلاش هستیم تا با رایزنی و جلب همکاری‌های دستگاه‌ها و ادارات دیگر، این حمایت‌ها را گسترش دهیم.

انتهای پیام/2302/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول