اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 تشریح کرد

ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جنوب تهران

شهردار منطقه 20 با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده فرهنگ ایثار و شهادت در جنوب تهران ترویج می‌یابد.

ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جنوب تهران

عظیم بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان و فرهنگیان بهترین آرزوها را بدرقه راه پرفراز و نشیب آینده‌سازان کشور کرد.

شهردار منطقه 20 که در کارنامه زرین خدمات و افتخاراتش، حضور مستمر و فرماندهی جنگ در طول هشت سال دفاع مقدس را به یادگار دارد به‌عنوان یکی از سرداران هشت سال جبهه و جنگ، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به‌عنوان یک اصل راهبردی و تأثیرگذار یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، گفت: مدیریت شهری منطقه به‌عنوان متولی حقوقی شهر رسالت سنگینی را برای تداعی خاطرات هشت سال دفاع مقدس برعهده دارد از این‌رو امسال با مشارکت اجرایی، فرهنگی و معنوی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزاری بزرگترین نمایشگاه دفاع مقدس در پهنه جنوب تهران را در دستور کار خود قرار داد.

نمایشگاه بزرگ رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس با هدف تسری‌بخشی فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان به‌ویژه نسل جوان و یادآوری رشادت‌های مردان بی‌ادعای هشت سال دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه 20 فضاسازی و آماده‌سازی فیزیکی مساحت 4 هکتاری نمایشگاه را یکی از وظایف شاخص شهرداری در برپایی نمایشگاه عنوان کرد و افزود: نمایشگاه دفاع مقدس دارای دو درب ورودی برای تردد عابران و وسایل نقلیه است که به‌منظور رفاه حال بازدیدکنندگان 3 هزار و 600 متر مربع برای پارکینگ نمایشگاه تجهیز و تخصیص یافته است.

بابایی در پایان از مشارکت و حضور معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در غنی‌سازی برنامه‌های نمایشگاه دفاع مقدس خبر داد.

اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی غرب کشور

کاروان راهیان نور منطقه 20 به غرب کشور اعزام می‌شوند.

شهردار منطقه 20 تهران از اعزام کاروان راهیان نور ولایت از این منطقه به مناطق جنگی غرب کشور خبر داد.

عظیم بابایی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور ولایت به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از اقدامات اولویت‌دار مدیریت شهری است، اذعان داشت: 300 نفر از شهروندان منطقه در قالب کاروان راهیان نور ولایت با اولویت خانواده شهدا و شهروندانی که تاکنون از این امکان استفاده نکرده‌اند، به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

بابایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین دستاوردهای این سفر معنوی برشمرد و خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور ولایت در فصل تابستان به مناطق عملیاتی غرب و در فصل زمستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اختصاص دارد.

شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه نقاط مورد بازدید محل عملیات‌های مهم هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: پاوه، تنگه مرصاد، قصرشیرین، سومار، پادگان ابوذر و ... از مناطق عملیاتی غرب کشور هستند.

نواخته شدن زنگ مقاومت در مجتمع آموزشی شهید غیوری

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با بازگشایی مدارس زنگ مقاومت با حضور آیت‌الله سید علی غیوری، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، عظیم بابایی شهردار منطقه 20 و معاونان شهردار، بخشدار مرکزی ری و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه جنوب تهران در مجتمع آموزشی شهید غیوری به صدا در آمد.

انتهای پیام/2462/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول