اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گناباد:

ادارات گناباد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند

معاون فرماندار گناباد گفت: ادارات و نهادها منتظر تشکیل ستاد و یا کمیته نباشند، بلکه نقش و جایگاه خود را در ترویج فرهنگ دفاع، ایثار و شهادت پیدا کرده و بر آن اصرار ورزند.

ادارات گناباد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد محمد شب گذشته در جلسه‌ای که به جهت برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گناباد در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این برهه حساس زمانی، نقش برجسته‌ای دارد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت‌ها، رشادت‌ها و ایستادگی‌های دلاور مردان ایران اسلامی است که در هشت سال جنگ تحمیلی بدون هیچ چشم‌ داشت مادی هشت سال از اسلام و قرآن دفاع کردند و در جبهه حق علیه باطل مردانه ایستادند.

محمدی بیان داشت: تمام موفقیت‌های نام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان هستیم.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت جهت انتقال اخلاص، شجاعت طلبی و ایثار رزمندگان و شهدا به نسل امروز خصوصاً جوانان و نوجوانان است.

محمدی خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: ادارات و نهادها منتظر تشکیل ستاد و یا کمیته نباشند، بلکه نقش و جایگاه خود را در ترویج فرهنگ دفاع، ایثار و شهادت پیدا کرده و بر آن اصرار ورزند.

وی افزود: باید با استفاده از راویان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت دفاع مقدس و مقاومت اسلامی برگزار و رشادت‌های رزمندگان اسلام برای نسل جوان یادآوری شود.

معاون فرماندار گناباد گفت: با مشارکت همه ارگان‌ها و با برنامه‌ریزی دقیق باید در ایام هفته دفاع مقدس مراسم‌های باشکوهی برگزار شود.

انتهای پیام/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول