اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خلخال تاکید کرد

تبیین حماسه‌ها و رشادت‌های دفاع مقدس برای نسل جوان

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خلخال بر تبیین و تشریح حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

تبیین حماسه‌ها و رشادت‌های دفاع مقدس برای نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرشید بختیار‌زاده صبح امروز در مراسم ویژه هفته دفاع مقدس در سومین روز از هفته دفاع مقدس اصلی‌ترین روش برای زنده نگهداشتن یاد و حماسه سال‌های دفاع مقدس را برنامه‌ریزی برای انتقال این ارزش‌ها عنوان کرد.

وی از دستگاه‌های ذیربط در حوزه فرهنگ خواست تا ب توجه به گفتمان رهبر معظم انقلاب و اجرای کارهای فرهنگی، فرهنگ ایثار و مقاومت در قالب برنامه‌های تدوین شده برای نسل دانش‌آموز عصر کنونی که در دوران دفاع مقدس نبوده‌اند، بازگو کنند.

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گفت: آسایش و امنیت امروز را مدیون ایثارگران، شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبوری در کنار مردم موجبات افتخار ملت ایران را فراهم آورده‌اند.

این مسئول افزود: جوانان می‌توانند برای مطالعه بیشتر در این زمینه از کتاب‌های موجود در زمینه رویدادهای هشت سال دفاع مقدس، عملیات‌ها، شهدای جنگ، سرداران شهید و افتخارات دفاع مقدس به کتابخانه‌ها مراجعه کرده و استفاده لازم را ببرند.

بختیار‌زاده الگوی جوانان امروزی را سرداران شهید عنوان کرد و بیان داشت: خصوصیات اخلاقی شهدا و رفتار و سلوک آنها برنامه زندگی جوانان است و راهی که آنها انتخاب کرده‌اند راه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در دفاع از دین اسلام بود.

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خلخال تصریح کرد: از شهرستان خلخال نیز رزمندگان در عملیات‌های مختلف حضور داشتند و خود صحنه‌های رشادت و پایمردی را به عینه مشاهده کرده‌اند و امروز که بعضی از رزمندگان به خیل شهدا پیوسته‌اند، اما هنوز بعضی‌ها در کنار ما با درجه رفیع جانبازی و آزادگی حضور دارند و این امر می‌تواند راوی حماسه‌های دوران دفاع مقدس به صورت شفاهی و عینی باشد.

بختیارزاده افزود: جوانان باید خود در نشست‌های مختلف با ایثارگران و جانبازان از چگونگی جنگ، شب زنده‌داری

شهیدان، زیارت‌های عاشورا در سنگرها و دفاع از وجب به وجب این خاک آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، جمعی از بسیجیان عضو در پایگاه شهید معراج غلامی با اجرای برنامه‌های فرهنگی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/62008/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول