اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان:

تربیت اسلامی در مدارس مایه عزت و اقتدار می‎شود

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان بر ضرورت تربیت اسلامی در مدارس تاکید کرد و گفت: تربیت اسلامی در مدارس مایه عزت و اقتدار می‎شود.

تربیت اسلامی در مدارس مایه عزت و اقتدار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی شامگاه دوشنبه در جمع مدیران مدارس در گرگان اظهار داشت: تقارن ماه مهر و بزرگداشت هفته دفاع مقدس پیوند مبارکی است که علاوه بر ترویج فرهنگ مهرورزی، دانش و تربیت به مسائلی چون ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی تاکید دارد.

وی با تاکید بر اینکه پرورش انسان در سرای اندیشه رسالت سنگینی است، تصریح کرد: مربیان باید تلاش کنند در وظیفه خطیر انسان‎سازی علاوه بر ارتقای سطح دانش و بینش دانش‎آموزان در افزایش تربیت دینی آنان نیز نقش‎آفرین باشند.

تربیت نیروی انسانی مومن، متعهد و انقلابی در اولویت آموزش و پرورش باشد

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه دین مبین اسلام ارزش زیادی برای تعلیم و تربیت قائل شده است، خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت سبب روشنایی چراغ دانش می‎شود و مسیری برای هدایت انسان‎هاست که علاوه بر رشد و کمال موجبات اقتدار کشور را نیز فراهم می‎کند.

ریاحی با بیان اینکه دانش‎آموزان آینده‎سازان جامعه اسلامی هستند، یادآور شد: سرمایه هر کشوری نیاز به نیروی انسانی توانمند از لحاظ علمی و تخصصی آن دارد لذا آموزش و پرورش هر چه به این مهم توجه نشان دهد می‎تواند در رسالتی که بر عهده گرفته موفق‎تر باشد.

وی با تاکید بر اینکه تربیت نیروی انسانی مومن، متعهد و انقلابی باید در اولویت آموزش و پرورش قرار بگیرد، بیان داشت: پرورش نیروهای خلاق، بااستعداد و توانمند در عرصه تعلیم و تربیت رقم می‎خورد که اگر در این عرصه استعدادها به خوبی شناخته شوند می‎تواند مسیر بالندگی را تسریع بخشد.

دفاع مقدس یکی از سندهای افتخار نظام اسلامی است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از سندهای افتخار نظام اسلامی است، گفت: مربیان باید فرهنگ دفاع مقدس را برای آینده‎سازان نظام اسلامی به درستی تبیین کنند.

ریاحی اظهار داشت: آموزش و پرورش باید به عنوان یک دستگاه فرهنگی انسان‎هایی تاثیرگذار به جامعه تحویل دهد و در این امر از هیچ تلاشی غفلت نشود.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول