اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ خبر داد

حضور 19 هزار دانش‌آموز کبودراهنگی در مدارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ گفت: مقدمات حضور 19 هزار دانش‌آموز کبودراهنگی در مدارس این شهرستان فراهم شده است.

حضور 19 هزار دانش‌آموز کبودراهنگی در مدارس

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کبودراهنگ اظهار داشت: با به صدا در آمدن 220 زنگ بازگشایی مدارس کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان کبودراهنگی با حضور در هزار کلاس درس آغاز شد.

وی افزود: برای آمادگی شروع سال تحصیلی در مدارس برنامه‌ریزی‌های دقیق با محوریت پروژه مهر در قالب 3 کمیته تبلیغ و اطلاع رسانی، ساماندهی نیروهای انسانی و تعمیر و تجهیز مدارس انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ گفت: به علت پراکندگی روستاها در این شهرستان 35 مجتمع آموزشی و 12 مرکز شبانه‌روزی در سال تحصیلی جدید فعالیت دارد که بیشترین مجتمع شبانه‌روزی استان را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: امسال برای نخستین بار در شهرستان کبودراهنگ مدرسه تیزهوشان در دوره اول متوسطه با دو جنسیت دختران و پسران در راستای تحقق عدالت آموزشی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان آغاز به کار کرد.

مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ با اشاره به دو زبانه بودن منطقه بیان داشت: در سال تحصیلی گذشته 70 درصد نوآموزان در کلاس‌های پیش‌دبستانی شرکت کردند که اندکی از نوآموزان که به علت به حد‌ نصاب نرسیدن از این کلاس‌ها بازماندند، در مدارس کلاس‌های آمادگی چند روزه برای آن‌ها برگزار شد تا با رفع شدن این مشکل با محیط آموزشی نیز بیشتر آشنا شوند.

عسگری خاطرنشان کرد: 31 شهریور نیز 1900 دانش‌آموز کلاس اولی در 120 کلاس درس حاضر شدند.

انتهای پیام/89027/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول