اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب کارگزاران سازندگی کهگیلویه و بویراحمد:

نباید دومین تجربه مدیریت بومی کهگیلویه و بویراحمد به شکست بینجامد

دبیر حزب کارگزاران سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر برای دومین بار تجربه مدیریت بومی در استان ما شکست بخورد دیگر هیچ‌گاه چنین تجربه مدیریتی کمر راست نخواهد کرد.

نباید دومین تجربه مدیریت بومی کهگیلویه و بویراحمد به شکست بینجامد

غلامرضا پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک انتخاب موسی خادمی به عنوان استاندار جدید این استان و قدردانی از تلاش‌هایی که همه مدیران استان از گذشته تاکنون داشته‌اند، اظهار کرد: هیچ‌گاه نباید اختلاف سلیقه در مجموعه‌های سیاسی و فرهنگی به اختلاف نظر تبدیل شود که اگر این‌گونه شد مشکلات به قوت خود همچنان باقی می‌ماند.

دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اکنون در دولت تدبیر و امید توفیقی حاصل شده تا مدیریت ارشد بومی بر مسند مسئولیت‌ها قرار بگیرد و این افتخاری است که فرزندان استان خود برای آب و خاکی که به آن تعلق دارند تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه استان ما به دلایل مختلف کسی را می‌خواهد که با فرصت‌ها و مشکلات آشنا باشد، تصریح کرد: در این راه همگان باید به کمک بیایند تا مدیریت که در این دوره بومی است ظرفیت‌ها را تبدیل به فرصت کند.

همه برای توسعه استان، دست استاندار بومی را بگیریم

پناه، کهگیلویه و بویراحمد را در ردیف آخر توسعه در کشور معرفی کرد و گفت: این را من نمی‌گویم بلکه آمارهای رسمی بیان می‌کنند که باید با استفاده از توان و دلسوزی و همت فرزندان استان این نقص بزرگ را یک بار برای همیشه رفع کنیم.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود دو طیف برای معرفی و گزینش استاندار جدید اشاره کرد و گفت: همه می‌دانند که در این مسیر دو دیدگاه وجود داشت اما امروز که استاندار از سوی دولت و وزارت کشور معرفی شده همه باید مدیر ارشد استانی را برای موفقیت در خدمت یاری کنیم.

پناه با بیان اینکه در گذشته هم یک دوره مدیریت ارشد بومی ناموفق را در استان تجربه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: اگر در دومین تجربه شکست حاصل شود دیگر هیچ‌گاه نمی‌توان به این نوع از مدیریت در استان امیدوار بود و یا اصولاً به چنین نوع مدیریتی دل خوش کرد.

نخبگان سیاسی به کمک خادمی بشتابند

دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از آن دسته نخبگانی که احیاناً دیدگاه متضادی نسبت به انتخاب استاندار داشتند، تأکید کرد: اکنون باید همه بحث‌ها کنار گذاشته شود و همگی با تجربیاتی که دارند به کمک مدیریت ارشد استان بیایند.

پناه توجه به اولویت‌ها را مقدم بر هر موضوع دیگری برای رشد و بالندگی کهگیلویه و بویراحمد دانست و یادآور شد: اکنون هنگام کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها و همگرایی و تعامل برای کار و خدمت صادقانه است که مردم چیزی بیشتر از این انتظار ندارند.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول