اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد توقعی از استاندار جدید مگر عدالت‌محوری ندارند

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ توقعی از آقای خادمی استاندار جدید مگر توجه به اصل عدالت‌محوری در استان نداریم.

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد توقعی از استاندار جدید مگر عدالت‌محوری ندارند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: وقتی ما نمایندگان استان از اصلاح‌طلب و اصولگرا و از گچساران تا یاسوج و بهمئی بدون هیچ‌گونه اختلاف نظری پیشنهاد گزینش استاندار را به وزیر کشور دادیم به خودی می‌فهمیم که اختلافات گذشته همه به کنار رفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی اختلاف نظری در این خصوص نباشد یعنی این که سهم‌خواهی هم نیست و همه به صورت متوازن به آبادانی استان می‌اندیشیم.

نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی با استقبال از توجه بیشتر به خرد جمعی برای پیشبرد اهداف استان از سوی هر سلیقه و تفکری تصریح کرد: باید روند گذشته‌ها تکرار نشود و اکنون با اتحاد و همبستگی همه جانبه و حداکثری به فکر کار و تلاش برای رفع محرومیت از استان باشیم.

حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان این‌که استاندار جدید استان بیش از هر چیز به کار و تلاش عمرانی اعتقاد دارد تصریح کرد: اگر خادمی را کمک کنیم قادر به انجام کارهای بزرگ در استان است و به همین منظور همه باید از ما نمایندگان گرفته تا شما مطبوعات و نخبگان فرهنگی و سیاسی دست به دست هم روزهای بهتری را برای استان رقم زنیم.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال فارس که مشخصاً چه توقعی از خادمی استاندار جدید دارید، خاطرنشان کرد: هیچ توقعی از مسئول ارشد آینده استان ندارم مگر این که همه کهگیلویه و بویراحمد را به یک چشم ببیند و برای توسعه متوازن استان بدون هیچ‌گونه نگاهی اعم از منطقه‌ای و آب و هوایی تلاش مضاعف داشته باشد.

حجت‌الاسلام بزرگواری با ابراز این سخن که هر مسئولی باید عینک عدالت‌محوری بر چشم داشته باشد تا بتواند به همه مردم خدمت کند، یادآور شد: بی‌شک آقای خادمی به مانند هر مسئول دلسوزی با تأسی از فرمایشات رهبری معظم انقلاب، مناطق محروم را در اولویت کار و خدمت خود قرار می‌دهد که ما نیز در مجلس همراه وی برای خدمت به مستضعفین و محرومین هستیم.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول