اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد:

نفرات برتر مسابقات کشوری قرآن و اذان مشخص شدند

رئیس امور کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی سه نفر از فرزندان و کارکنان ادارات بنیاد شهید جهت شرکت در مسابقات کشوری قرآن و اذان خبر داد.

نفرات برتر مسابقات کشوری قرآن و اذان مشخص شدند

سید عبادالله غریبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: دهمین دوره مسابقات قرآن و اذان ویژه کارکنان و خانواده آنها برگزار شد.

وی به جزئیات کامل مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: این مسابقات هرساله در پنج رشته ترتیل، حفظ، مفاهیم، قرائت و اذان با حضور کارکنان و فرزندان ادارات بنیاد شهید استان برگزار می‌شود.

غریبی ادامه داد: دهمین دوره مسابقات قرآن و اذان ویژه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در دو سطح بالای 16 سال، زیر 16 سال و نونهالان در سطح استان برگزار شد.

این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه نفرات برگزیده در مسابقات قرآن و اذان در رشته و رده سنی به مسابقات قرآنی منطقه که در استان کرمان برگزار ‌شد اعزام شدند، گفت: در این مرحله از مسابقات قرآنی سه نفر از فرزندان و کارکنان ادارات بنیاد شهید استان به مسابقات کشوری راه یافتند.

غریبی با بیان این‌که استقبال از مسابقات قرآنی به نسبت سال گذشته بهتر بوده و تعداد راهیابی به مسابقات منطقه‌ای و کشوری نیز بیشتر بود، گفت: نفرات اول و دوم هر رشته به مسابقات کشوری که اوایل آبان‌ماه در یکی از استان‌های جنوبی کشور برگزار اعزام می‌شوند.

رئیس امور کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که سه نفر از فرزندان و کارکنان ادارات بنیاد شهید استان به مسابقات کشوری قرآن و اذان راه یافتند، گفت: آقای ایمان قنبری از فرزندان کارکنان اداره بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه در مسابقات منطقه‌ای مقام دوم رشته مفاهیم را کسب کرد.

غریبی در پایان بیان کرد: علی خلیلی‌پور مقام اول رشته ترتیل و سروگل علیزاده مقام دوم رشته مفاهیم را در مسابقات منطقه‌ای قرآن و اذان برای حضور به مسابقات کشوری کسب کردند.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول