اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

فرهنگ وقف عظمت جهان اسلام را نشان می‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فرهنگ حسنه وقف عظمت و صلابت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی را نشان می‌دهد.

فرهنگ وقف عظمت جهان اسلام را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی در مراسم کلنگ‌زنی یک درمانگاه خیریه در اردبیل اظهار داشت: فرهنگ وقف عظمت مکتب اسلام، دیانت و روح والای انسانی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: آنچه که در جامعه اسلامی همیشه به عنوان حرکت مثبت از آن یاد می‌شود غمگساری‌ها و زدودن پریشان احوالی‌هاست.

عاملی با اشاره به جایگاه سنت حسنه وقف در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: همه آحاد جامعه تا جایی که در توان دارند به ویژه ثروتمندان و متمولان به احیای این سنت حسنه اقدام کنند چرا که آخرت ما در گرو کارهای خیر و نیک است.

این مسئول با قدردانی از اقدام خوب خیر نام آشنای اردبیل، جلایی اضافه کرد: همه باید فرصت دستگیری از نیازمندان، فقرا و افراد کم توان مالی را یک فرصت استثنایی برای اصلاح و عمران امور دنیوی و اخروی خود بدانیم و در این کار همتی والا داشته باشیم. وی بیان کرد: باید از این سرمایه‌های مادی و دنیوی برای سازندگی آخرت استفاده کرد و با تلاش مضاعف در ساخت مدرسه، حوزه‌های علمیه، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بیش از گذشته در این زمینه حرکت و اقدام مثبت و سازنده را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل یادآور شد: هر اتفاقی که در جامعه رخ می‌دهد باید نسبت به آن عاطفه داشته باشیم چرا که بی‌رحم بودن نشانه جامعه غربی و گناه‌ آلودی است که در آن هیچ نشانه‌ای از عطوفت، رحم و صداقت دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/62007/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول