اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه معاون وزارت راه و شهرسازی با نماینده جیرفت مصوب شد

توقف مزایده فروش منازل سازمانی جیرفت

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که با حضور معاون وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس مقرر شد، مزایده منازل سازمانی جیرفت متوقف شود.

توقف مزایده فروش منازل سازمانی جیرفت

‌فرج‌الله عارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و دستور وزیر راه و شهرسازی روز گذشته جلسه‌ای با حضور معاون حقوقی وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس برگزار شد.

وی با اعلام این خبر که در این جلسه‌ مصوب شد، مزایده فروش منازل سازمانی جیرفت متوقف شود، افزود: هدف از برگزاری این جلسه پیگیری احقاق حقوق مردم شهر جیرفت در زمینه فروش منازل سازمانی با قیمتی بسیار پایین بوده است.

عارفی با توجه به موقعیت شهری این منازل و نیاز شهر به اماکن عمومی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد در راستای خدمت و نیازهای این شهر به مردم طی نامه‌ای توسط اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تغییر کاربری این منازل به اماکن اداری، تجاری و فضای سبز اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه شهر جیرفت به اماکن عمومی نیازمند است، ابراز داشت: با توجه به اینکه ما نسبت به قیمت‌های این منازل که به حراج گذاشته شده بود، اعتراض داشتیم در این جلسه مقرر شد که مزایده‌ منازل متوقف شود و در پی تغییر کاربری آن‌ها هستیم.

به گزارش فارس، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی طی یک نشست خبری با رسانه‌های جنوب استان با ابراز نگرانی از حراج تاراج‌گونه منازل سازمانی شهر جیرفت، خواستار پیگیری وزیر راه و شهرسازی و اصحاب رسانه تا حصول نتیجه شد که با لطف خداوند، تلاش‌های نماینده مردم جیرفت در مجلس و حمایت رسانه‌های مختلف این امر محقق و با دستور وزیر راه و شهرسازی و معاونت حقوقی این وزارتخانه مزایده منازل سازمانی شهر جیرفت متوقف شد.

انتهای پیام/80003/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول