اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس

200 برنامه در شهرستان آبیک برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک از برگزاری 200 برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

200 برنامه در شهرستان آبیک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا اسفندیاری عصر امروز در حاشیه برنامه‌های هفته دفاع مقدس آبیک از برگزاری 200 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی پایگاه‌ها، حوزه‌ها و سپاه ناحیه شهرستان آبیک خبر داد و اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نشست‌های بصیرتی، مسابقات ورزشی مانند دارت، والیبال، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز و فوتسال، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و گلباران گلزار شهدا اشاره کرد.

وی با اشاره به استقرار حوزه مقاومت بسیج خواهران نرجس خاتون در شهر خاکعلی خاطرنشان کرد: با توجه به بعد مسافت خاکعلی به شهرستان آبیک و دشواری رفت و آمد و نیز با توجه به جمعیت موجود در این شهر و اجرای برنامه‌های مختلف و فعال بودن خواهران بسیجی شهر خاکعلی، تصمیم گرفتیم حوزه بسیج خواهران را در این شهر مستقر کنیم تا ضمن جذب خواهران در شجره طیبه بسیج، برنامه‌های بهتر و بیشتری در شهر خاکعلی برگزار شود.

* برگزاری یادواره شهدا در خاکعلی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک ادامه داد: همچنین در پنجمین روز هفته دفاع مقدس یادواره شهدا ساعت 15 در مسجد چهارده معصوم(ع) شهر برگزار می‌شود.

اسفندیاری اذعان داشت: در این روز تئاتر خیابانی و طراحی چهره شهدای شهرستان آبیک با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان برپا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانواده، یادواره شهدای پایگاهی در پایگاه بسیج امام حسین(ع) و برگزاری کوهپیمایی و فتح قله پیغمبرکوه و نصب پرچم در این کوه را از برنامه‌های ششمین روز از هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان روز درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی و توجه به دریافت عبرت‌های حاصل از جنگ تحمیلی، ایستگاه بلوتوث و عرضه محصولات فرهنگی در حوزه‌های محلات برپا می‌شود.

انتهای پیام/77006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول