اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری مازندران خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس طبیعت مازندران در آلمان

معاون فرهنگی حوزه هنری مازندران از برپایی نمایشگاه عکس طبیعت مازندران در آلمان خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس طبیعت مازندران در آلمان

مهدی معصومی‌گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: نمایشگاه عکس حسین شفیعی‌نیا، هنرمند عکاس فعال حوزه هنری مازندران، در شهر هانوفر آلمان برپا شد.

معاون فرهنگی حوزه هنری مازندران بیان داشت: این نمایشگاه شامل 35 قطعه عکس، با موضوع طبیعت مازندران در ابعاد 70 در 100 با هدف شناساندن طبیعت زیبای این استان، برپا شد.

وی افزود: حسین شفیعی‌نیا، هنرمند فعال عرصه عکاسی و عضو خانه عکاسان حوزه هنری مازندران است که به صورت مستمر در عکاسی از طبیعت و مناظر فعالیت دارد.

معصومی‌گرجی با اشاره به اینکه این هنرمند مازندرانی در جشنواره‌های مختلف کشوری، حضور داشته و مقام و جوایز متعددی را از آن خود کرده است، گفت: این نمایشگاه به مدت 20 روز در شهر هانوفر آلمان، برپا است.

معاون فرهنگی و مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران از برگزاری اردوی فرهنگی و هنری هنرمندان عضو خانه عکاسان حوزه هنری مازندران خبر داد.

وی بیان داشت: این اردو با هدف ارتقای سطح دانش هنری اعضا و به منظور بازدید از آثار عکاسان برتر کشور که در گالری خورشید شهر بابلسر برپا شد با حضور 35 نفر از اعضای خانه عکاسان این مرکز برگزار شد.

معصومی‌گرجی در پایان یادآور شد: خانه عکاسان حوزه هنری مازندران با برگزاری نشست‌های تخصصی، سفرهای عکاسی، برپایی نمایشگاه، برپایی نشست‌های نقد و بررسی و مسیر رشد و توسعه هنرمندان علاقمند را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/86018/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول