اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی:

شب‌های اترک خراسان شمالی دفاع مقدس را روایت می‌کنند

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: برنامه‌های شب‌های اترک و موج مهربانی، دفاع مقدس را در سیمای استان روایت می‌کنند.

شب‌های اترک خراسان شمالی دفاع مقدس را روایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، محسن زاهداحمدی اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز این استان 2 ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی را پخش می‌کند.

وی افزود: ویژه برنامه رادیویی موج مهربانی هر روز از ساعت 17:30 به مدت 60 دقیقه با موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان به روی آنتن می‌رود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی تصریح کرد: این برنامه زنده رادیویی به تهیه‌کنندگی جواد اسکندری و با حضور میهمانانی از یادگاران و حماسه سازان دفاع مقدس پخش می‌شود.

وی گفت: تهیه و پخش گزارش‌های مربوط به این ایام، مصاحبه با فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، معرفی کتاب، پخش موسیقی با کلام و بی‌کلام متناسب با فضای دفاع مقدس، آیتم فرمایش بزرگان از جمله امام راحل (ره) مقام معظم رهبری و ... در زمینه دفاع مقدس، دعوت از شاعران و پرداختن به شعر در حوزه دفاع مقدس، پخش برشی از فیلم‌های مرتبط با جنگ تحمیلی و همچنین اجرای مسابقه با موضوع دفاع مقدس و حضور فعال مخاطبان در برنامه‌ها از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

زاهداحمدی تصریح کرد: ویژه برنامه تلویزیونی شب‌های اترک نیز هر شب از ساعت 21:05 به مدت 45 دقیقه به صورت زنده به تهیه‌کنندگی مجتبی فروزانفر به روی آنتن می‌رود.

وی با اشاره به آیتم‌های دعوت از فرمانده‌هان یگان‌های ارتش و سپاه پاسداران، مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و... به همراه ایثارگران و کلیپ‌های ویژه این ایام گفت: فضا و دکور این برنامه متناسب با هفته دفاع مقدس است و با حضور فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پخش می‌شود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی اضافه کرد: این ویژه برنامه با اجرای علی رئوفیان و زهرا محمدی پخش می‌شود.

وی تاکید کرد: پوشش برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تولید گزارش‌های روزانه ویژه هفته دفاع مقدس از دیگر اقدامات شبکه اترک است که در بخش‌های خبری صدا و سیما به روی آنتن می‌رود.

زاهداحمدی با اشاره به پرداختن به موضوع هفته دفاع مقدس در تمامی برنامه‌های صدا و سیما گفت: در برنامه‌های زیر یک سقف صدا و آلاچیق سیما شاهد حضور خانواده‌های ایثارگران و رزمندگان و شهدا و جانبازان خواهیم بود و در سایر برنامه‌ها از جمله صبح و زندگی، پاسخ، دنگ کرمانجان، مردم و مسئولان، شب‌های آلاداغ و ... صدا و برنامه‌های کولاک، رنگین کمان، یاد یاران، قاب آزاد و ... سیما به موضوع دفاع مقدس می‌پردازد.

انتهای پیام/63002/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول