اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون:

فضای مناسب آموزشی برای استعدادهای درخشان کازرون وجود ندارد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون از نبود فضای آموزشی و امکانات مناسب برای آموزشگاه‌های نوپای استعدادهای درخشان (تیزهوشان) در این شهرستان خبر داد.

فضای مناسب آموزشی برای استعدادهای درخشان کازرون وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، مرتضی دیانتی‌نسب عصر امروز در مراسم آغاز به کار دو آموزشگاه نوپای متوسطه استعدادهای درخشان (تیزهوشان) که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کازرون برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد این دو مرکز برای نخستین بار به همت مسئولان به خاطر مهاجرت افراد توانمند و با استعداد شهرستان کازرون به مرکز استان و یا شهرهای دیگر که با مشکلاتی روبه‌رو بوده، صورت گرفته است.

وی افزود: وجود مرکز علمی استعدادهای درخشان در شهرستان کازرون موجب ارتقای علمی و فرهنگی و نیز موفقیت بیشتر دانش‌آموزان این منطقه در المپیادهای علمی و جشنواره‌های متعدد می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون گفت: محیط یادگیری، سبک یادگیری، امکانات و محتوای آموزشی از قبیل کامپیوتر و کتابخانه پژوهشی در مراکز آموزشگاه تیزهوشان بسیار مورد توجه بوده و در اولویت آموزشی قرار دارد.

دیانتی‌نسب تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری سه شعار تفکر خلاق، تلاش هدف‌دار و مشارکت فراگیر در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است و امیدواریم معلمان، مربیان، مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان در این چارچوب تلاش و همکاری کنند.

وی ادامه داد: این اداره با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌های مالی پیش‌رو توانسته شعار یک گام به جلو در عرصه چشم‌انداز آموزش و پرورش را جامه عمل بپوشاند و به موفقیت‌هایی در این زمینه دست یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون اظهار امیدواری کرد؛ با تعامل و همکاری مسئولان و مساعدت خیران زمینه رشد برای دانش‌آموزان استعدادهای درخشان این شهرستان فراهم شود.

دیانتی‌نسب گفت: این دو آموزشگاه نوپای تیزهوشان در کازرون در حال حاضر با کمبود امکاناتی از قبیل فضای آموزشی مناسب، کامپیوتر، تجهیزات آزمایشگاهی و کتابخانه‌ای روبه‌رو بوده که تامین آنها همت مسئولان و خیران را می‌طلبد.

انتهای پیام/2448/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول