اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان:

عامل تبلیغ اینترنتی خال‌کوبی در اصفهان دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که از طریق شبکه‌های اجتماعی اینترنت اقدام به تبلیغ خال‌کوبی با دستگاه‌های جدید می‌کرد خبر داد.

عامل تبلیغ اینترنتی خال‌کوبی در اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مصطفی صادقیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تبلیغ خال‌کوبی با دستگاه‌های جدید در شبکه‌های اجتماعی اینترنت توسط فردی از اهالی شهر مبارکه استان اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ویژه مأموران در این زمینه مشخص شد فردی به نام حسین _م ، 20 ساله اهل شهرستان مبارکه با تبلیغ خال‌کوبی با دستگاه‌های جدید در شبکه‌های اجتماعی اینترنت اقدام به جذب مشتری از بین جوانان کرده و با دریافت مبالغ هنگفتی اقدام به این عمل می‌کند.

این مسئول گفت: با تکمیل تحقیقات پرونده، مأموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل وی اعزام و در بازرسی از محل 506 قطعه تصویر الگوی خال‌کوبی منقوش به علایم شیطان پرستی، تعداد هزار قطعه کارت ویزیت تبلیغاتی به همراه تجهیزات کامل خال‌کوبی برقی و مواد مربوطه را کشف کردند.

به گفته صادقیان، خال‌کوبی عملی غیر بهداشتی و برای سلامتی بدن بسیار ضرر آفرین و خطرناک است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت در این زمینه جرم محسوب می‌شود اذعان داشت: متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/2301/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول