اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و مالی شهردار یاسوج:

شهردار جدید از شایعات شایعه‌سازان در امان نیست

معاون اداری و مالی شهردار یاسوج گفت:‌ شایعات تنها در مورد یک یا دو شهردار نیست بلکه شهردار جدید نیز از این شایعات در امان نخواهد بود.

شهردار جدید از شایعات شایعه‌سازان در امان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، معارفه سرپرست شهرداری یاسوج شامگاه شنبه با حضور تنها 6 عضو شورای شهر و در یک مراسم بی‌روح، بدون حضور قباد نگین‌تاجی شهردار سابق یاسوج برگزار شد.

علی باقرپور، معاون اداری و مالی شهرداری یاسوج در این آیین با تقدیر از زحمات نگین‌تاجی، شهردار سابق اظهار کرد: در مدت مسئولیت نگین‌تاجی و بهرامی بخش زیادی از مشکلات شهر یاسوج برطرف شده و اکنون نیز برای ادامه این مسیر لازم است همه کارکنان در کنار سرپرست انتخاب شده قرار گیرند.

وی افزود: گاهی اوقات واقعیت‌ها را بیش از حد بال و پر داده و در جامعه به شیوه‌های مختلف رواج می‌دهیم.

* شهردار جدید نیز از شایعات افراد شایعه‌ساز در امان نخواهد بود

وی تصریح کرد: با آمدن نگین‌تاجی عده‌ای به دور او حلقه زدند و از شهردار سابق بد گفتند و خواستار عزل همه نیروها و معاونین وی شدند، ولی آقای نگین‌تاجی در آن موقع با متانت و درایت با مسائل برخورد کرد و ضمن تحمل فشارهای بیرونی همواره می‌گفت که ما برای حذف کردن و ضربه زدن به دیگران نیامده‌ایم.

باقرپور با اشاره به حرف و حدیث‌ها و شایعات پیرامون شهرداری یاسوج، این خصیصه را بسیار ناپسند خواند و گفت: این شایعات تنها مربوط به یک شهردار و دو شهردار نیست و آقای جاوید که به عنوان شهردار جدید انتخاب شدند نیز از این شایعات در امان نخواهند بود.

باقرپور اضافه کرد: نان‌ کسی را بریدن و ضربه ‌زدن، کار یک مدیر اسلامی نیست و شهردار سابق یاسوج هرگز اهل چنین مسائلی نبود.

* کاهش بدهی‌های شهرداری در دوره مدیریت نگین‌تاجی

معاون اداری و مالی شهردار یاسوج با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی ضروری‌ترین ابزار برای موفقیت شهردار و اعضای شورای شهر است، ادامه داد: همدلی و همکاری رمز موفقیت در رفع مشکلات شهر است و همه نمایندگان مردم در شورا، شهردار و کارکنان این نهاد مردمی باید در این راستا گام‎‌های اساسی بردارند.

وی بیان کرد: انتظار ما از شهردار و ترکیب مدیریت شهری یاسوج پیگیری مطالبات این نهاد تا مرحله وصول نتیجه است.

باقرپور بودجه امسال شهرداری یاسوج را حدود 36 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های نگین‌تاجی و کاهش بخشی از بدهی‌های این نهاد، اکنون 12 میلیارد تومان بدهکاری داریم و  این در حالی است که  حقوق کارکنان این نهاد در هر ماه 1 میلیارد و 200 هزار تومان است.

وی بیان‌ کرد: مجموعه شورای شهر یاسوج اگر به دنبال رأی اعتماد در دوره‌های بعدی هستند باید به اقداماتی که برای دیگران مشکل‌سازی می‌کند، پایان دهند.

* باید قدردان زحمات نگین‌تاجی و بهرامی باشیم

رئیس شورای اسلامی چهارم شهر یاسوج نیز در این آئین گفت: در دوره‌های قبلی از شهردار تا رفتگر همه کار کردند و وضعیت فضای سبز، ساختمان‌ها و معابر این حرف من را تائید می‌کند.

شیروان وظیفه‌شناس افزود: نباید نیمه خالی لیوان را ببینیم زیرا در این شهر کار شده است که اگر کار نشده بود اکنون شهر ما در همان سال 57 باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: نگین‌تاجی و شهرداران قبل از وی تلاش‌های زیادی برای آبادانی در این شهر انجام دادند که به عنوان نمایندگان مردم باید از آن‌ها قدردانی کنیم.

به گزارش فارس، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سه سال اخیر بیش از هفت شهردار و سرپرست شهرداری را به خود دیده که از این میدان آزمون و خطا در زمینه‌های مختلف از جمله تیم فوتبال شهرداری یاسوج بارها ضربه خورده است.

شورای چهارم شهر یاسوج در نخستین اقدام خود رأی به ابقای قباد نگین‌تاجی که به تازگی این مسئولیت را پذیرفته بود نداد و  محمدعلی جاوید را برای تنفیذ حکم جایگزینی نگین‌تاجی راهی پایتخت کرد.

انتهای پیام/82005/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول