اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی فارس:

زمان سیاست‌گذاری‌های کلان ورزشی فرا رسیده است

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: امروز تلاش‌ها در تمام عرصه‌ها به‌ویژه ورزش به بار نشسته و اکنون زمان بهره‌برداری و سیاست‌گذاری‌های کلان‌تر فرا رسیده است.

زمان سیاست‌گذاری‌های کلان ورزشی فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، سیروس پاک فطرت در مراسم تجلیل از قهرمانان فارسی مسابقات کشوری سبک پرثوا در شیراز با یادآوری رشادت‌ها در هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: دفاع جانانه رزمندگان در سال‌های جنگ تحمیلی و پس از آن تاکنون ثابت کرده است که دفاع در برابر هرگونه تهاجم عرصه‌ای بی‌کران است.

وی ادامه داد: سربلندی امروز ایران حاصل تلاش مجدانه و همه‌جانبه در لوای منویات مقام عظمای ولایت است.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی فارس با بیان این‌که امروز تلاش‌ها در تمام عرصه‌ها به‌ویژه ورزش به بار نشسته و اکنون زمان بهره‌برداری و سیاست‌گذاری‌های کلان‌تر فرا رسیده است، گفت: قهرمانی‌های غرورآفرین و پی‌درپی در کشتی، فوتبال، بسکتبال، والیبال و ... محصول این تلاش‌ها است.

وی ادامه داد: باید به سمتی برویم تا رشته‌های اصیل ایرانی نیز مانند پرثوا که کم نیز نیستند به عنوان یک رشته ثابت در مسابقات جهانی مورد توجه قرار گیرد.

پاک فطرت با تاکید بر حمایت از ورزش‌های همگانی برای کشف استعدادهای متعدد از میان نونهالان، نوجوانان، جوانان و ... تلاش همگان به‌ویژه وزارت ورزش و جوانان برای ارائه ورزش‌های اصیل ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی را خواستار شد.

به گزارش فارس، بسیج محمد رسول‌الله (ص) استان فارس در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به ترتیب با کسب 17 و 9 امتیاز مقام دوم کشور در سبک پرثوا را به دست آوردند.

همچنین کاپ اخلاق این مسابقات نیز به تیم فارس رسید.

انتهای پیام/2448/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول