اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی گیلان:

266 مهد کودک در گیلان ستاره‌دار شد

مدیرکل بهزیستی گیلان از ستاره‌دار شدن 266 مهد کودک این استان خبر داد.

266 مهد کودک در گیلان ستاره‌دار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیانوش کوچکی‌نژاد ظهر امروز در جمع مربیان مهدهای کودک استان با اشاره به اهمیت آموزش در مهدهای کودک، از تمام مدیران و مربیان مهدهای کودک خواست تا نسبت به گذشته آموزش‌های دینی و مذهبی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

وی حضور کودکان در مهدهای کودک را اجباری ندانست و تصریح کرد: این امر با اختیار خانواده است اما همواره به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم از فرصت‌های آموزشی ایجاد شده برای کودکان خود استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد 308 مهد کودک مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، افزود: تعداد 266 مهد حائز دریافت ستاره شدند.

وی، هدف از ستاره‌دار شدن مهدهای کودک را ارتقای کیفیت مهدها در طول زمان، ایجاد بستری مناسب برای رشد همه جانبه کودکان، ارج گذاشتن به تلاش و فعالیت مهدهای پویا و... ذکر کرد.

مدیرکل بهزیستی گیلان، با تصریح بر اینکه گیلان دارای 467 مهد کودک است، خاطرنشان کرد: با احداث و راه‌اندازی مهدهای جدید در حال افزایش ظرفیت مهدها هستیم.

به گفته کوچکی‌نژاد، 15 هزار و 213 کودک امسال در مهدهای کودک استان نگه‌داری می‏شوند.

وی، مهدهای کودک را مکانی برای شکل‌گیری شخصیت کودکان خواند و خاطرنشان کرد: حساس‌ترین زمان آموزش در دوران مهد کودک است بنابراین تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا نظارت مطلوب در نحوه فعالیت آن‌ها انجام شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان، تعیین محتوای آموزشی مهدهای کودک را به‌عهده بهزیستی دانست و تصریح کرد: به صورت یکسان آموزش‌ها هماهنگ و با توجه به تفاوت‌های فرهنگی مناطق مختلف گیلان صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، در آغاز سال آموزشی 92-93 مجموعاً 467 مهد کودک در سطح گیلان با نظارت بهزیستی فعالیت خود را آغاز کردند و پذیرای بالغ بر 15 هزار کودک شدند.

انتهای پیام/2300/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول